Bruncvík se chápe slova. Marginálie k didaktickému využití hrdinů středověké literatury

To chci

Studie se zabývá možnými způsoby výuky středověké literatury na středních školách. Jedním ze způsobů je odklon od tradičního chronologického rámce a zaměření se na sondážní texty, zejména narativy, které spojují současnost s minulostí. Tuto možnost ukazuje na příkladu příběhu o Bruncvíkovi, přičemž porovnává jeho středověkou celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Vendula Rejzlová, 1983-
Další autoři
Matouš Jaluška, 1985-
Typ dokumentu
Články
Publikováno v
Slovo a smysl = Word & sense : časopis pro mezioborová bohemistická studia. -- ISSN 1214-7915. -- Ročník 20, číslo 43 (2023), strana 112-128
Témata
Bibliografie
Obsahuje použitou literaturu a poznámkový aparát.

Instituce:

Informace o knihovně
Cíl Přístupnost Odkaz Zdroj odkazu
Web Plný text Krajská knihovna Františka Bartoše ve Zlíně