Bruncvík se chápe slova. Marginálie k didaktickému využití hrdinů středověké literatury
Studie se zabývá možnými způsoby výuky středověké literatury na středních školách. Jedním ze způsobů je odklon od tradičního chronologického rámce a zaměření se na sondážní texty, zejména narativy, které spojují současnost s minulostí. Tuto možnost ukazuje na příkladu příběhu o Bruncvíkovi, přičemž porovnává jeho středověkou … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Články
- Publikováno v
- Slovo a smysl = Word & sense : časopis pro mezioborová bohemistická studia. -- ISSN 1214-7915. -- Ročník 20, číslo 43 (2023), strana 112-128
- Témata
- Bibliografie
- Obsahuje použitou literaturu a poznámkový aparát.
Instituce:
Krajská knihovna Františka Bartoše ve Zlíně
Informace o knihovně
| Cíl | Přístupnost | Odkaz | Zdroj odkazu |
|---|---|---|---|
| Web | Plný text | Krajská knihovna Františka Bartoše ve Zlíně |