Mezi mlýnskými kameny : Opel Grandland Hybrid4 vs. Volkswagen Tiguan eHybrid
Článek převzatý z Auto Motor Sport informuje o srovnávacím testu, který ukázal, že čerstvě omlazený Opel Grandland Hybrid4 a Volkswagen Tiguan eHybrid mají nejchytřejší pohon ze všech a zároveň, že je technika plug-in hybridů přechodným řešením s předvídatelným koncem.
Saved in:
Bibliographic Details
- Main Author
- Other Authors
- Document Type
- Articles
- Physical Description
- Ilustrace
- Published in
- Automobil revue : technický měsíčník. -- ISSN 1211-9555. -- Roč. 66, č. 1 (2022), s. 36-41
- Subjects
- Item Description
- 16 fotografií
Převzato z Auto Moto Sport. Vydavatelství Motor Press Stuttgart.
Select institution:
MARC
| LEADER | 00000naa-a2200000-i-4500 | ||
|---|---|---|---|
| 001 | kpw11967961 | ||
| 003 | CZ-ZlKKF | ||
| 005 | 20231017102409.8 | ||
| 007 | ta | ||
| 008 | 230829s2022----xr o||||||||||000|||cze|c | ||
| 040 | |a ZLG001 |b cze |e rda | ||
| 043 | |a e-gx--- | ||
| 044 | |a xr | ||
| 045 | |a y2y2 | ||
| 072 | 7 | |a 629 |x Dopravní prostředky |2 Konspekt |9 19 | |
| 080 | |a 629.331 |2 MRF | ||
| 080 | |a 629.3.038 |2 MRF | ||
| 080 | |a 629.331:681.518.5 |2 MRF | ||
| 080 | |a 629.3.02 |2 MRF | ||
| 080 | |a 629.331:7.05 |2 MRF | ||
| 080 | |a 629.331:334.716 |2 MRF | ||
| 080 | |a (430) |2 MRF | ||
| 080 | |a (046) |2 MRF | ||
| 100 | 1 | |a Renz, Sebastian |4 aut | |
| 245 | 1 | 0 | |a Mezi mlýnskými kameny : |b Opel Grandland Hybrid4 vs. Volkswagen Tiguan eHybrid / |c Sebastian Renz ; Achim Hartmann |
| 300 | |b Ilustrace | ||
| 336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
| 337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
| 338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
| 500 | |a 16 fotografií | ||
| 500 | |a Převzato z Auto Moto Sport. Vydavatelství Motor Press Stuttgart. | ||
| 520 | 2 | |a Článek převzatý z Auto Motor Sport informuje o srovnávacím testu, který ukázal, že čerstvě omlazený Opel Grandland Hybrid4 a Volkswagen Tiguan eHybrid mají nejchytřejší pohon ze všech a zároveň, že je technika plug-in hybridů přechodným řešením s předvídatelným koncem. | |
| 610 | 2 | 7 | |a Volkswagenwerk |7 kn20010710063 |2 czenas |
| 610 | 2 | 7 | |a Opel AG |7 kn20120717009 |2 czenas |
| 648 | 7 | |a 2022 |7 ch1186030 |2 czenas | |
| 650 | 0 | 7 | |a Volkswagen (automobily) |7 ph118191 |2 czenas |
| 650 | 0 | 7 | |a Opel (automobily) |7 ph208011 |2 czenas |
| 650 | 0 | 7 | |a osobní automobily |7 ph115616 |2 czenas |
| 650 | 0 | 7 | |a hybridní vozidla |7 ph921296 |2 czenas |
| 650 | 0 | 7 | |a automobilová diagnostika |7 ph936737 |2 czenas |
| 650 | 0 | 7 | |a konstrukce vozidel |7 ph254886 |2 czenas |
| 650 | 0 | 7 | |a automobilový design |7 ph170648 |2 czenas |
| 650 | 0 | 7 | |a automobilové podniky |7 ph503932 |2 czenas |
| 651 | 7 | |a Německo |7 ge135889 |2 czenas | |
| 653 | 0 | |a plug-in hybridní pohon | |
| 655 | 7 | |a články |7 fd133976 |2 czenas | |
| 700 | 1 | |a Hartmann, Achim |4 pht | |
| 773 | 1 | |t Automobil revue : technický měsíčník |x 1211-9555 |d Praha : Unipress, 1990- |g Roč. 66, č. 1 (2022), s. 36-41 |q 66:1 |9 2022 | |
| 910 | |a ZLG001 |k anlplus |t rs | ||