Strategický marketing : teorie pro praxi

Get it

Základem úspěšného marketingu je vytvoření vhodné marketingové strategie. Cílem publikace je nabídnout prakticky aplikovatelnou metodologii, resp. koncept strategického řízení marketingu, který se vyznačuje specifickými vlastnostmi: má jasně stanovenou pozici v systému firemních strategií, jasně definovaný obsah, jsou vymezeny strategické full description

Saved in:

Bibliographic Details

Other Authors
Alena Hanzelková, 1975-
Document Type
Books
Physical Description
xix, 170 s. : il. ; 24 cm
Published
Praha : C.H. Beck, 2009
Edition
Vyd. 1.
Series
C.H. Beck pro praxi
Subjects
Item Description
Terminologický slovník
Bibliography
Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
ISBN
978-80-7400-120-8 (brož.)

Select institution:

Please login to display connected libraries.

About Získej EDD

The Získej EDD service provides the delivery of electronic copies of parts of documents from library collections.
The service is operated by the National Technical Library in Prague.
It is a paid service.