Strategický marketing : teorie pro praxi
Základem úspěšného marketingu je vytvoření vhodné marketingové strategie. Cílem publikace je nabídnout prakticky aplikovatelnou metodologii, resp. koncept strategického řízení marketingu, který se vyznačuje specifickými vlastnostmi: má jasně stanovenou pozici v systému firemních strategií, jasně definovaný obsah, jsou vymezeny strategické … full description
Saved in:
Bibliographic Details
- Other Authors
- Document Type
- Books
- Physical Description
- xix, 170 s. : il. ; 24 cm
- Published
-
Praha :
C.H. Beck,
2009
- Edition
- Vyd. 1.
- Series
- C.H. Beck pro praxi
- Subjects
- Item Description
- Terminologický slovník
- Bibliography
- Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
- ISBN
- 978-80-7400-120-8 (brož.)
Select institution:
Please login to display connected libraries.
About Získej EDD
The Získej EDD service provides the delivery of electronic copies of parts of documents from library collections.
The service is operated by the National Technical Library in Prague.
It is a paid service.