Strategický marketing : teorie pro praxi

To chci

Základem úspěšného marketingu je vytvoření vhodné marketingové strategie. Cílem publikace je nabídnout prakticky aplikovatelnou metodologii, resp. koncept strategického řízení marketingu, který se vyznačuje specifickými vlastnostmi: má jasně stanovenou pozici v systému firemních strategií, jasně definovaný obsah, jsou vymezeny strategické celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Další autoři
Alena Hanzelková, 1975-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
xix, 170 s. : il. ; 24 cm
Vydáno
Praha : C.H. Beck, 2009
Vydání
Vyd. 1.
Edice
C.H. Beck pro praxi
Témata
Popis jednotky
Terminologický slovník
Bibliografie
Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
ISBN
978-80-7400-120-8 (brož.)

Vybrat instituci:

MARC

LEADER 00000cam-a2200000-a-4500
001 kpw01449906
003 CZ-ZlKKF
005 20200106164056.2
007 ta
008 090601s2009 xr a|||e|f||||001|0|cze||
015 |a cnb001961382 
020 |a 978-80-7400-120-8 (brož.) 
035 |a (OCoLC)455844159 
040 |a ABA001  |b cze  |d OLA001 
041 0 |a cze 
044 |a xr 
072 7 |a 658  |x Řízení a správa podniku  |2 Konspekt  |9 4 
080 |a 658.8:005.21  |2 MRF 
080 |a (035)  |2 MRF 
245 0 0 |a Strategický marketing :  |b teorie pro praxi /  |c Alena Hanzelková ... [et al.] 
250 |a Vyd. 1. 
260 |a Praha :  |b C.H. Beck,  |c 2009 
300 |a xix, 170 s. :  |b il. ;  |c 24 cm 
490 1 |a C.H. Beck pro praxi 
500 |a Terminologický slovník 
504 |a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík 
653 0 |a strategický marketing 
655 7 |a příručky  |7 fd133209  |2 czenas 
700 1 |a Hanzelková, Alena,  |d 1975-  |7 mzk2008453232  |4 aut 
830 0 |a C.H. Beck pro praxi 
856 4 1 |u http://toc.nkp.cz/NKC/200909/contents/nkc20091961382_1.pdf  |y Obsah 
910 |a ZLG001 
980 |c 809388  |b 377700489448  |1 658  |t N  |l 4DNL naučná dospělí  |v A  |n N  |d 10.9.2009  |r 2009  |f 410.00  |w 92000107  |j Svatava Nováčková, odborná lit  |x 7 
996 |b 1683490  |l Ústřední knihovna  |r 4DNL naučná dospělí  |s A  |a 0  |e ZLG001  |t ZLG001.1683490