Marketing : vysokošk. učebnice
Učebnice se zabývá podnikatelskou politikou a metodami řízení výroby a obchodu. Objasňuje funkci marketingu, marketingovou politiku výrobců a obchodníků a uvažuje o marketingu ve vztahu k socialistické ekonomice. Ve srovnavací tabulce shrnuje hlavní rysy soudobého marketingu v kapitalistických zemích a možnosti jeho využití v našem státě. … full description
Saved in:
Bibliographic Details
- Main Author
- Document Type
- Books
- Physical Description
- 185, [2] s. ; 8°
- Published
-
Praha :
SNTL,
1969
- Edition
- 1. vyd.
- Series
- Řada ekon. literatury
- Subjects
- Item Description
- Terminologický slovníček
S obr. v textu
Vazba: Josef Kalousek
12200 výt.
Spoluvyd. Alfa, Bratislava
Pozn. - Bibliography
- Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a věcný rejstřík
Select institution:
Holdings
Help| Availability | Status | Department | Collection | Location | Description | Note | Call # | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Outside loan
|
Loading…
|
Ústřední knihovna
|
1PNL naučná sklad
|