Marketing : vysokošk. učebnice

Get it

Učebnice se zabývá podnikatelskou politikou a metodami řízení výroby a obchodu. Objasňuje funkci marketingu, marketingovou politiku výrobců a obchodníků a uvažuje o marketingu ve vztahu k socialistické ekonomice. Ve srovnavací tabulce shrnuje hlavní rysy soudobého marketingu v kapitalistických zemích a možnosti jeho využití v našem státě. full description

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author
Jaroslav Nykryn, zemř. 1987
Document Type
Books
Physical Description
185, [2] s. ; 8°
Published
Praha : SNTL, 1969
Edition
1. vyd.
Series
Řada ekon. literatury
Subjects
Item Description
Terminologický slovníček
S obr. v textu
Vazba: Josef Kalousek
12200 výt.
Spoluvyd. Alfa, Bratislava
Pozn.
Bibliography
Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a věcný rejstřík

Select institution:

Holdings

Help
You have to be logged in for creating requests.
Availability Status Department Collection Location Description Note Call #
Outside loan
Loading…
Ústřední knihovna
1PNL naučná sklad