Psychologie reklamy : nové trendy a poznatky

Get it

Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy. Čtvrté vydání se nově věnuje například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se sociálních full description

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author
Jitka Vysekalová, 1941-
Document Type
Books
Physical Description
294 s. : il. (převážně barev.) ; 25 cm
Published
Praha : Grada, 2007
Edition
3., rozš. a aktualiz. vyd.
Series
Expert (Grada)
Subjects
Bibliography
Obsahuje bibliografii a rejstřík
ISBN
978-80-247-2196-5 (váz.)

Select institution:

Holdings

Help
You have to be logged in for creating requests.
Availability Status Department Collection Location Description Note Call #
Outside loan
Loading…
Ústřední knihovna
4DNL naučná dospělí
Outside loan
Loading…
Ústřední knihovna
1PNL naučná sklad