Kultura a my : vztahy na poptávkové straně trhů kulturních produktů
Kniha mapuje, jakým způsobem obyvatelé České republiky nakupují a konzumují vybrané kulturní produkty. Je zde sledován vztah lidí k celkem sedmadvaceti kulturním produktům, respektive způsobům jejich konzumace - k návštěvám kulturních akcí (činoherní a hudební divadlo, koncerty vážné a populární hudby, kino, výstavy) a nákupu, kopírování … full description
Saved in:
Bibliographic Details
- Main Author
- Document Type
- Books
- Physical Description
- 200 s. ; 20 cm
- Published
-
Zlín :
VeRBuM,
2009
- Edition
- 1. vyd.
- Subjects
- Item Description
- 200 výt.
- Bibliography
- Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
- ISBN
- 978-80-904273-2-7 (brož.)
Select institution:
Holdings
Help| Availability | Status | Department | Collection | Location | Description | Note | Call # | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
In-house only
|
Loading…
|
Ústřední knihovna
|
4SPV povinný výtisk MON
|