Nákupní chování

Get it

Publikace je určena: marketingovým manažerům, které seznámí s tím, jak zákazník při nákupu přemýšlí, na základě jakých podnětů se rozhoduje a jak jeho rozhodnutí ovlivňovat obchodníkům, kterým poradí, co všechno a jak mohou udělat pro to, aby zákazníka lépe přesvědčili pracovníkům v reklamních agenturách, které zasvětí full description

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author
Leon G. Schiffman
Other Authors
Leslie Lazar Kanuk, 1929-
Document Type
Books
Physical Description
xxii, 633 s. : barev. il. ; 23 cm
Published
Brno : Computer Press, 2004
Edition
Vyd. 1.
Series
Business books
Praxe manažera
Subjects
Item Description
Překlad z angličtiny
Obálkový podnázev: velká kniha k tématu Consumer Behavior
Bibliography
Obsahuje rejstřík a slovníček
ISBN
80-251-0094-4 (váz.)

Select institution: