Nákupní chování
Publikace je určena: marketingovým manažerům, které seznámí s tím, jak zákazník při nákupu přemýšlí, na základě jakých podnětů se rozhoduje a jak jeho rozhodnutí ovlivňovat obchodníkům, kterým poradí, co všechno a jak mohou udělat pro to, aby zákazníka lépe přesvědčili pracovníkům v reklamních agenturách, které zasvětí … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- xxii, 633 s. : barev. il. ; 23 cm
- Vydáno
-
Brno :
Computer Press,
2004
- Vydání
- Vyd. 1.
- Edice
- Business books
Praxe manažera - Témata
- Popis jednotky
- Překlad z angličtiny
Obálkový podnázev: velká kniha k tématu Consumer Behavior - Bibliografie
- Obsahuje rejstřík a slovníček
- ISBN
- 80-251-0094-4 (váz.)
Vybrat instituci:
Jednotky
Nápověda| Dostupnost | Stav | Oddělení | Sbírka | Umístění | Více informací | Poznámka | Signatura | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Absenčně
|
Načítá se…
|
Ústřední knihovna
|
1PNL naučná sklad
|