Nákupní chování
Publikace je určena: marketingovým manažerům, které seznámí s tím, jak zákazník při nákupu přemýšlí, na základě jakých podnětů se rozhoduje a jak jeho rozhodnutí ovlivňovat obchodníkům, kterým poradí, co všechno a jak mohou udělat pro to, aby zákazníka lépe přesvědčili pracovníkům v reklamních agenturách, které zasvětí … full description
Saved in:
Bibliographic Details
- Main Author
- Other Authors
- Document Type
- Books
- Physical Description
- xxii, 633 s. : barev. il. ; 23 cm
- Published
-
Brno :
Computer Press,
2004
- Edition
- Vyd. 1.
- Series
- Business books
Praxe manažera - Subjects
- Item Description
- Překlad z angličtiny
Obálkový podnázev: velká kniha k tématu Consumer Behavior - Bibliography
- Obsahuje rejstřík a slovníček
- ISBN
- 80-251-0094-4 (váz.)
Select institution:
Holdings
Help| Availability | Status | Department | Collection | Location | Description | Note | Call # | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Outside loan
|
Loading…
|
Ústřední knihovna
|
1PNL naučná sklad
|