Public relations, fundraising a lobbing : pro neziskové organizace

Get it

Knížka se věnuje klíčové otázce neziskových organizací: Co je třeba udělat, aby se nezisková organizace stala atraktivní pro veřejnost a byla schopna zajistit dostatek zdrojů na prosazování a naplňování svého poslání? Zkušení odborníci v oblasti řízení neziskových organizací vysvětlují, co je třeba v neziskové organizaci zvládnout full description

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author
Marek Šedivý, 1971-
Other Authors
Olga Medlíková, 1959-
Document Type
Books
Physical Description
138 s. : il. ; 24 cm
Published
Praha : Grada, 2012
Edition
1. vyd.
Series
Management (Grada)
Subjects
Item Description
Terminologický slovník
Bibliography
Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
ISBN
978-80-247-4040-9

Select institution:

MARC

LEADER 00000cam-a2200000-a-4500
001 kpw01549726
003 CZ-ZlKKF
005 20251212155402.5
007 ta
008 121005s2012----xr a|||e|f||||000 0|cze||
015 |a cnb002409756 
020 |a 978-80-247-4040-9  |q (brož.) 
035 |a (OCoLC)823820943 
040 |a OLA001  |b cze 
041 0 |a cze 
044 |a xr 
072 7 |a 005  |x Management. Řízení  |2 Konspekt  |9 4 
080 |a 334.012.46  |2 MRF 
080 |a 659.4  |2 MRF 
080 |a 005  |2 MRF 
080 |a 364-646.3  |2 MRF 
080 |a 328.184  |2 MRF 
080 |a (035)  |2 MRF 
100 1 |a Šedivý, Marek,  |d 1971-  |7 mzk2004148409  |4 aut 
245 1 0 |a Public relations, fundraising a lobbing :  |b pro neziskové organizace /  |c Marek Šedivý, Olga Medlíková 
246 1 8 |a Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace 
250 |a 1. vyd. 
260 |a Praha :  |b Grada,  |c 2012 
300 |a 138 s. :  |b il. ;  |c 24 cm 
490 1 |a Management 
500 |a Terminologický slovník 
504 |a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík 
520 2 |b Knížka se věnuje klíčové otázce neziskových organizací: Co je třeba udělat, aby se nezisková organizace stala atraktivní pro veřejnost a byla schopna zajistit dostatek zdrojů na prosazování a naplňování svého poslání? Zkušení odborníci v oblasti řízení neziskových organizací vysvětlují, co je třeba v neziskové organizaci zvládnout pro dosažení tohoto cíle, které procesy při správném fungování přinášejí dobré jméno, oblíbenost a peníze na naplňování její činnosti. 
650 0 7 |a neziskové organizace  |7 ph115448  |2 czenas 
650 0 7 |a public relations  |7 ph115957  |2 czenas 
650 0 7 |a management  |7 ph115217  |2 czenas 
650 0 7 |a fundraising  |7 ph138986  |2 czenas 
650 0 7 |a lobbismus  |7 ph115167  |2 czenas 
650 0 9 |a nonprofit organizations  |2 eczenas 
650 0 9 |a public relations  |7 ph115957  |2 eczenas 
650 0 9 |a management  |7 ph115217  |2 eczenas 
650 0 9 |a fund raising  |2 eczenas 
650 0 9 |a lobbying  |2 eczenas 
655 7 |a příručky  |7 fd133209  |2 czenas 
655 9 |a handbooks and manuals  |2 eczenas 
700 1 |a Medlíková, Olga,  |d 1959-  |7 mzk2005312997  |4 aut 
830 0 |a Management (Grada) 
901 |b 9788024740409  |f 1. vyd.  |o 20121122 
910 |a ZLG001 
980 |c 904967  |b 377700584606  |1 659  |t N  |l 4DNL naučná dospělí  |v A  |n N  |d 27.9.2016  |r 2016  |f 249.00  |w 10-23569/2016  |j KOSMAS s.r.o.  |x 7 
996 |b 2196066  |l Ústřední knihovna  |r 4DNL naučná dospělí  |s A  |a 0  |e ZLG001  |t ZLG001.2196066