Zvládáme specifické poruchy učení : dyslexie, dysortografie, dysgrafie

To chci

Tato praktická kniha obsahuje konkrétní příklady i cvičení a je zaměřena především na žáky 2. stupně ZŠ. Využít ji ale mohou také žáci starší, studenti SŠ a VŠ, stejně jako dospělí. Jednotlivé kapitoly se věnují práci s texty od psaní souvislých textů, výpisků z učebnic a dalších odborných článků, až po učení slovíček celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Lenka Krejčová
Další autoři
Zuzana Hladíková, 1982-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
223 stran : ilustrace ; 25 cm
Vydáno
Brno : Edika, 2019
Vydání
1. vydání
Edice
Tipy a triky, jak zvládnout učivo
Témata
Popis jednotky
Obálkový podnázev: praktický nácvik pro 2. stupeň ZŠ
Poznámky
Bibliografie
Obsahuje bibliografii
ISBN
978-80-266-1400-5

:


MARC

LEADER 00000cam-a2200000-i-4500
001 kpw01790875
003 CZ-ZlKKF
005 20190703123414.7
007 ta
008 190311s2019----xr ||||e||||||||||0|cze||
015 |a cnb003079410 
020 |a 978-80-266-1400-5  |q (brožováno) 
040 |a PNA001  |b cze  |e rda 
041 0 |a cze 
044 |a xr 
072 7 |a 376  |x Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob  |2 Konspekt  |9 22 
080 |a 616.89-008.43  |2 MRF 
080 |a 616.89-008.434.5  |2 MRF 
080 |a 616.89-008.43:81'35  |2 MRF 
080 |a 616.89-008.435  |2 MRF 
080 |a 37.04  |2 MRF 
080 |a 376  |2 MRF 
080 |a 316.346.32-053.5  |2 MRF 
080 |a (072)  |2 MRF 
100 1 |a Krejčová, Lenka  |7 ola2007404845  |4 aut 
245 1 0 |a Zvládáme specifické poruchy učení :  |b dyslexie, dysortografie, dysgrafie /  |c Lenka Krejčová, Zuzana Hladíková 
250 |a 1. vydání 
264 1 |a Brno :  |b Edika,  |c 2019 
300 |a 223 stran :  |b ilustrace ;  |c 25 cm 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
490 1 |a Tipy a triky, jak zvládnout učivo 
500 |a Obálkový podnázev: praktický nácvik pro 2. stupeň ZŠ 
500 |a Poznámky 
504 |a Obsahuje bibliografii 
520 2 |b Tato praktická kniha obsahuje konkrétní příklady i cvičení a je zaměřena především na žáky 2. stupně ZŠ. Využít ji ale mohou také žáci starší, studenti SŠ a VŠ, stejně jako dospělí. Jednotlivé kapitoly se věnují práci s texty od psaní souvislých textů, výpisků z učebnic a dalších odborných článků, až po učení slovíček v cizích jazycích. Nepomíjí ani alternativní způsoby zpracovaní informací, zapamatování si učiva, porozumění čtenému a využití moderních technologií. Vše názorně a srozumitelně. 
650 0 7 |a speciální pedagogika  |7 ph116230  |2 czenas 
650 0 7 |a specifické poruchy učení  |7 ph125888  |2 czenas 
650 0 7 |a dysgrafie  |7 ph119664  |2 czenas 
650 0 7 |a dyslexie  |7 ph119667  |2 czenas 
650 0 7 |a dysortografie  |7 ph451664  |2 czenas 
650 0 7 |a speciální vzdělávací potřeby  |7 ph754025  |2 czenas 
650 0 7 |a děti školního věku  |7 ph119714  |2 czenas 
655 7 |a metodické příručky  |7 fd132826  |2 czenas 
700 1 |a Hladíková, Zuzana,  |d 1982-  |7 osa2014851603  |4 aut 
830 0 |a Tipy a triky, jak zvládnout učivo 
910 |a ZLG001 
980 |c 937901  |b 377700617640  |1 LRO  |t MN  |l 3MVN děti naučná  |v A  |n N  |d 13.5.2019  |r 2019  |f 249.00  |w 1FVT180018343  |j Albatros Media a.s.  |x 7 
996 |b 2555073  |l Ústřední knihovna  |r 3MVN děti naučná  |s A  |a 0  |e ZLG001  |t ZLG001.2555073