Jak se děti učí významu slov

Get it

Porozumění významům slov je jedním ze základních problémů současného zkoumání lidského myšlení. Paul Bloom zastává přístup, že učení se významům slov je výsledkem interakce rozličných kognitivních a jazykových schopností, mezi něž patří schopnost porozumět záměrům druhých lidí, schopnost osvojit si abstraktní pojmy, schopnost full description

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author
Paul Bloom, 1963-
Other Authors
Jan Chromý, 1983-
Document Type
Books
Physical Description
294 stran : ilustrace ; 24 cm
Published
Praha : Univerzita Karlova v Praze, nakladatelství Karolinum, 2015
Edition
První české vydání
Series
Lingvistika (Karolinum)
Subjects
Item Description
Terminologický česko-anglický a anglicko-český slovník
Bibliography
Obsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstřík
ISBN
978-80-246-3095-3

:


Holdings

Help
You have to be logged in for creating requests.
Availability Status Department Collection Location Description Note Call #
Outside loan
Loading…
Ústřední knihovna
4DNL naučná dospělí
Outside loan
Loading…
Jižní Svahy
03 Jižní Svahy