Jak se děti učí významu slov
Porozumění významům slov je jedním ze základních problémů současného zkoumání lidského myšlení. Paul Bloom zastává přístup, že učení se významům slov je výsledkem interakce rozličných kognitivních a jazykových schopností, mezi něž patří schopnost porozumět záměrům druhých lidí, schopnost osvojit si abstraktní pojmy, schopnost … full description
Saved in:
Bibliographic Details
- Main Author
- Other Authors
- Document Type
- Books
- Physical Description
- 294 stran : ilustrace ; 24 cm
- Published
-
Praha :
Univerzita Karlova v Praze, nakladatelství Karolinum,
2015
- Edition
- První české vydání
- Series
- Lingvistika (Karolinum)
- Subjects
- Item Description
- Terminologický česko-anglický a anglicko-český slovník
- Bibliography
- Obsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstřík
- ISBN
- 978-80-246-3095-3
Institutions
- Academy of Sciences Library
- Comenius Library of Education
- Eduard Petiška Library Brandýs nad Labem
- František Bartoš Regional Library in Zlín (current record)
- Jihlava Town Library
- Karel Dvořaček Library in Vyškov
- Kroměříž Public Library
- Moravian Library in Brno
- Moravian-Silesian Research Library in Ostrava
- Municipal Library in Havířov
- Municipal Library of Hradec Králové
- Municipal Library of Prague
- Municipal Library Tábor
- National Library of Czech Republic
- Palacký University in Olomouc
- Portal CASLIN
- Regional Library of Pardubice
- Regional Library of Vysočina
- Research Library in Liberec
- Research Library in Olomouc
- The Central Bohemian Library in Kladno
- The Education and Research Library of the Pilsener Region
- The Research Library in Hradec Kralové
- The Research Library of South Bohemia in České Budějovice
- Ústí Regional Library