Marketing I : učební text

To chci

Studijní materiál je zpracován s cílem přehledně strukturovat základní problematiku kurzu Marketing a pomáhat studentovi při osvojování odborné terminologie používané v marketingové praxi.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Radomila Soukalová, 1957-
Další autoři
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
75 stran ; 30 cm
Vydáno
Ve Zlíně : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2014
Vydání
První vydání
Témata
Popis jednotky
Název z obálky
Nad názvem: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta mediálních komunikací
Bibliografie
Obsahuje bibliografii
ISBN
978-80-7454-205-3

Vybrat instituci:

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Prezenčně
Načítá se…
Ústřední knihovna
4SPV povinný výtisk MON