Metodická příručka pro výuku o globálních souvislostech, aneb, 17 cílů udržitelného rozvoje pro mateřskou školu
Díky začleňování globálních souvislostí do výuky se žáci mohou s globálními tématy seznámit již v útlém věku a lépe tak porozumět okolnímu světu.
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- Přibližně 150 stran v různém stránkování : ilustrace (některé barevné) ; 30 cm
- Vydáno
-
Praha :
ADRA,
2020
- Témata
- Popis jednotky
- Tisková chyba v názvu, správně má být: Metodická příručka pro výuku o globálních souvislostech, aneb, 17 cílů udržitelného rozvoje pro mateřskou školu
Obálkový název: Metodická příručka pro výuku o globálních souvislostech, aneb, 17 cílů udržitelného rozvoje pro mateřskou školu - Bibliografie
- Obsahuje bibliografické odkazy
- ISBN
- 978-80-905085-5-2
Vybrat instituci:
Jednotky
Nápověda| Dostupnost | Stav | Oddělení | Sbírka | Umístění | Více informací | Poznámka | Signatura | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Absenčně
|
Načítá se…
|
Ústřední knihovna
|
4DNL naučná dospělí
|