Efektivní krizová komunikace : pro všechny manažery a PR specialisty

Get it

Kniha na konkrétních příkladech z praxe ukazuje, jak mají firmy, instituce a manažeři jednat, aby obstáli v krizové komunikaci. Autor, který je zkušeným odborníkem v této oblasti, podrobně rozebírá jednotlivé etapy krizové situace před vypuknutím krize, v čase krize a po jejím vyřešení.

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author
Radek Chalupa, 1968-
Document Type
Books
Physical Description
169 s. : schémata, tabulky ; 24 cm
Published
Praha : Grada, 2012
Edition
1. vyd.
Series
Komunikace
Subjects
Item Description
Obálkové podnázvy: Etapy krizové komunikace : jak získat média a novináře na svou stranu : důležitost firemní pověsti ...
Poznámka o autorovi
Výkladový slovník pojmů
ISBN
978-80-247-4234-2

:


Destination Accessibility Link Link source
Web e-book The Research Library of South Bohemia in České Budějovice