Efektivní krizová komunikace : pro všechny manažery a PR specialisty
Kniha na konkrétních příkladech z praxe ukazuje, jak mají firmy, instituce a manažeři jednat, aby obstáli v krizové komunikaci. Autor, který je zkušeným odborníkem v této oblasti, podrobně rozebírá jednotlivé etapy krizové situace před vypuknutím krize, v čase krize a po jejím vyřešení.
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 169 s. : schémata, tabulky ; 24 cm
- Vydáno
-
Praha :
Grada,
2012
- Vydání
- 1. vyd.
- Edice
- Komunikace
- Témata
- management > firmy > podnikatelské subjekty > pracovní vztahy > zaměstnavatelé > zaměstnanci > média > interpersonální komunikace > manažerská komunikace > mediální komunikace > poruchy komunikace > krizová komunikace > komunikační dovednosti > management konfliktů > asertivita > etika > management konfliktů > dialog > příručky
- Popis jednotky
- Obálkové podnázvy: Etapy krizové komunikace : jak získat média a novináře na svou stranu : důležitost firemní pověsti ...
Poznámka o autorovi
Výkladový slovník pojmů - ISBN
- 978-80-247-4234-2