Efektivní krizová komunikace : pro všechny manažery a PR specialisty

To chci

Kniha na konkrétních příkladech z praxe ukazuje, jak mají firmy, instituce a manažeři jednat, aby obstáli v krizové komunikaci. Autor, který je zkušeným odborníkem v této oblasti, podrobně rozebírá jednotlivé etapy krizové situace před vypuknutím krize, v čase krize a po jejím vyřešení.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Radek Chalupa, 1968-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
169 s. : schémata, tabulky ; 24 cm
Vydáno
Praha : Grada, 2012
Vydání
1. vyd.
Edice
Komunikace
Témata
Popis jednotky
Obálkové podnázvy: Etapy krizové komunikace : jak získat média a novináře na svou stranu : důležitost firemní pověsti ...
Poznámka o autorovi
Výkladový slovník pojmů
ISBN
978-80-247-4234-2

:

Informace o knihovně

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Dostupné Ústřední knihovna Sklad N54688