Víc bláta! : děti potřebují přírodu

To chci

Jak to voní v lese? Jaký je na omak kmen stromu? Jak vypadá červenka? Místo aby chytaly žáby, stavěly si domečky na stromě nebo se oběma rukama nořily do bláta, sedí děti u televize nebo u počítače. Bez těsného vztahu k rostlinám a zvířatům však strádá jejich emocionální schopnost vazby. Mizí empatie, fantazie, kreativita a radost celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Andreas Weber, 1967-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
158 stran ; 21 cm
Vydáno
Praha : Malvern, 2015
Vydání
Vydání první
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
ISBN
978-80-7530-005-8

:


MARC

LEADER 00000nam 2200000 4500
001 0214446
003 CZ-VyKKD
005 20240622073655.9
007 tu
008 150716s2015----xr--|--e------000-0|cze||
020 |a 978-80-7530-005-8  |q brožováno :  |c 269.00 
040 |a VYG001  |b cze 
041 1 |a cze  |h ger 
044 |a xr  |c CZ 
072 0 |x Výchova a vzdělávání  |7 sk133279 
080 |a 37.03-053.2  |2 MRF 
080 |a 173.5/.7  |2 MRF 
080 |a 502  |2 MRF 
080 |a 796.1  |2 MRF 
080 |a 37.033  |2 MRF 
080 |a 37.032/.035  |2 MRF 
080 |a (0.062)  |2 MRF 
100 1 |a Weber, Andreas,  |d 1967-  |4 aut  |7 hka2015879404 
245 1 0 |a Víc bláta! :  |b děti potřebují přírodu /  |c Andreas Weber ; z německého originálu přeložila Radana Mišustina 
250 |a Vydání první 
260 |a Praha :  |b Malvern,  |c 2015 
300 |a 158 stran ;  |c 21 cm 
504 |a Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy 
520 3 |a Jak to voní v lese? Jaký je na omak kmen stromu? Jak vypadá červenka? Místo aby chytaly žáby, stavěly si domečky na stromě nebo se oběma rukama nořily do bláta, sedí děti u televize nebo u počítače. Bez těsného vztahu k rostlinám a zvířatům však strádá jejich emocionální schopnost vazby. Mizí empatie, fantazie, kreativita a radost ze života. Andreas Weber, filozof, biolog a otec dvou dětí napsal obhajobu za záchranu dětství. Povzbuzuje rodiče, aby si se svými dětmi připravili vlastní záhon se zeleninou, aby i za špatného počasí chodili ven a hledali ladem ležící místa, kde si jejich potomci mohou dělat, co chtějí. Takováto škola smyslů je důležitější, než učit se holá fakta. Hra a nezávislost ve světě, který se sám vytvořil a není uměle zhotovený dospělými, je bezpodmínečně nutná pro rozvoj zdravé, lidské osobnosti.   |c okcz  |u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788075300058  |2 Web obalkyknih.cz 
650 0 4 |a výchova dítěte  |7 ph127420 
650 0 4 |a rodiče a děti  |7 ph116053 
650 0 4 |a příroda  |7 ph115994 
650 0 4 |a hry v přírodě  |7 ph120866 
650 0 4 |a výchova v přírodě  |7 ph127428 
650 0 4 |a osobnostní a sociální výchova  |7 ph351300 
655 4 |a populárně-naučné publikace  |7 fd131864 
996 |b 331100446232  |c N-37.018/WE  |h N-37.018/WE  |l 11A  |s A  |a 24  |w 0214446_0001  |t VYG001.331100446232