Víc bláta! : děti potřebují přírodu
Jak to voní v lese? Jaký je na omak kmen stromu? Jak vypadá červenka? Místo aby chytaly žáby, stavěly si domečky na stromě nebo se oběma rukama nořily do bláta, sedí děti u televize nebo u počítače. Bez těsného vztahu k rostlinám a zvířatům však strádá jejich emocionální schopnost vazby. Mizí empatie, fantazie, kreativita a radost … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 158 stran ; 21 cm
- Vydáno
-
Praha :
Malvern,
2015
- Vydání
- Vydání první
- Témata
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
- ISBN
- 978-80-7530-005-8
MARC
LEADER | 00000nam 2200000 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 0214446 | ||
003 | CZ-VyKKD | ||
005 | 20240622073655.9 | ||
007 | tu | ||
008 | 150716s2015----xr--|--e------000-0|cze|| | ||
020 | |a 978-80-7530-005-8 |q brožováno : |c 269.00 | ||
040 | |a VYG001 |b cze | ||
041 | 1 | |a cze |h ger | |
044 | |a xr |c CZ | ||
072 | 0 | |x Výchova a vzdělávání |7 sk133279 | |
080 | |a 37.03-053.2 |2 MRF | ||
080 | |a 173.5/.7 |2 MRF | ||
080 | |a 502 |2 MRF | ||
080 | |a 796.1 |2 MRF | ||
080 | |a 37.033 |2 MRF | ||
080 | |a 37.032/.035 |2 MRF | ||
080 | |a (0.062) |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Weber, Andreas, |d 1967- |4 aut |7 hka2015879404 | |
245 | 1 | 0 | |a Víc bláta! : |b děti potřebují přírodu / |c Andreas Weber ; z německého originálu přeložila Radana Mišustina |
250 | |a Vydání první | ||
260 | |a Praha : |b Malvern, |c 2015 | ||
300 | |a 158 stran ; |c 21 cm | ||
504 | |a Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy | ||
520 | 3 | |a Jak to voní v lese? Jaký je na omak kmen stromu? Jak vypadá červenka? Místo aby chytaly žáby, stavěly si domečky na stromě nebo se oběma rukama nořily do bláta, sedí děti u televize nebo u počítače. Bez těsného vztahu k rostlinám a zvířatům však strádá jejich emocionální schopnost vazby. Mizí empatie, fantazie, kreativita a radost ze života. Andreas Weber, filozof, biolog a otec dvou dětí napsal obhajobu za záchranu dětství. Povzbuzuje rodiče, aby si se svými dětmi připravili vlastní záhon se zeleninou, aby i za špatného počasí chodili ven a hledali ladem ležící místa, kde si jejich potomci mohou dělat, co chtějí. Takováto škola smyslů je důležitější, než učit se holá fakta. Hra a nezávislost ve světě, který se sám vytvořil a není uměle zhotovený dospělými, je bezpodmínečně nutná pro rozvoj zdravé, lidské osobnosti. |c okcz |u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788075300058 |2 Web obalkyknih.cz | |
650 | 0 | 4 | |a výchova dítěte |7 ph127420 |
650 | 0 | 4 | |a rodiče a děti |7 ph116053 |
650 | 0 | 4 | |a příroda |7 ph115994 |
650 | 0 | 4 | |a hry v přírodě |7 ph120866 |
650 | 0 | 4 | |a výchova v přírodě |7 ph127428 |
650 | 0 | 4 | |a osobnostní a sociální výchova |7 ph351300 |
655 | 4 | |a populárně-naučné publikace |7 fd131864 | |
996 | |b 331100446232 |c N-37.018/WE |h N-37.018/WE |l 11A |s A |a 24 |w 0214446_0001 |t VYG001.331100446232 |