Osobnost předškolního pedagoga : sebereflexe, sociální kompetence a jejich rozvíjení
Kniha se zaměřuje na nejdůležitější pracovní nástroj pedagogů, kteří pracují v mateřské škole, na jejich osobnost.Otevírá řadu důležitých a aktuálních témat, jako jsou například inkluze, komunikace s rodiči, pedagogická diagnostika nebo týmová spolupráce, a prostřednictvím příkladů z praxe, výstupů z vlastních nebo převzatých … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 199 stran ; 23 cm
- Vydáno
-
Praha :
Portál,
2017
- Vydání
- Vydání první
- Témata
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografie a rejstřík
- ISBN
- 978-80-262-1243-0
MARC
LEADER | 00000nam a2200000 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 0237573 | ||
003 | CZ-VyKKD | ||
005 | 20240622073758.3 | ||
007 | ta | ||
008 | 170801s2017----xr-----e------001-0-cze-- | ||
015 | |a cnb002919802 | ||
020 | |a 978-80-262-1243-0 |q (brožováno) |c Kč 339.00 | ||
040 | |a ABA001 |b cze |d BOA001 |d VYG001 |e rda | ||
041 | 0 | |a cze |b cze |b eng | |
072 | 7 | |a 373.2/.3 |x Předškolní a primární výchova a vzdělávání |9 22 |2 Konspekt |7 sk136614 | |
080 | |a 373.2.011.3-051 |2 MRF | ||
080 | |a 331.546 |2 MRF | ||
080 | |a 159.923.2 |2 MRF | ||
080 | |a 37.012 |2 MRF | ||
080 | |a (437.3) |2 MRF | ||
080 | |a (048.8:082) |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Svobodová, Eva, |d 1952- |4 aut |7 xx0038542 | |
245 | 1 | 0 | |a Osobnost předškolního pedagoga : |b sebereflexe, sociální kompetence a jejich rozvíjení / |c Eva Svobodová, Miluše Vítečková a kol. |
250 | |a Vydání první | ||
264 | 1 | |a Praha : |b Portál, |c 2017 | |
300 | |a 199 stran ; |c 23 cm | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
504 | |a Obsahuje bibliografie a rejstřík | ||
520 | 3 | |a Kniha se zaměřuje na nejdůležitější pracovní nástroj pedagogů, kteří pracují v mateřské škole, na jejich osobnost.Otevírá řadu důležitých a aktuálních témat, jako jsou například inkluze, komunikace s rodiči, pedagogická diagnostika nebo týmová spolupráce, a prostřednictvím příkladů z praxe, výstupů z vlastních nebo převzatých výzkumů a otázek k sebereflexi vede pedagogy k tomu, aby zrekapitulovali svůj způsob práce, zamysleli se nad tím, co jsou jejich silné a slabé stránky, a pokusili se sami najít oblasti, ve kterých mohou provést dílčí změny. Kniha je určena především předškolním pedagogům, učitelkám a učitelům mateřských škol, jako nástroj podporující kvalitní sebereflexi a profesní růst, dále ředitelkám a ředitelům mateřských škol jako soubor kritérií, ze kterých mohou vycházet při hodnocení svých zaměstnanců. |c okcz |u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788026212430 |2 Městská knihovna v Praze | |
546 | |a České a anglické resumé | ||
650 | 0 | 7 | |a učitelé mateřských škol |2 czenas |7 ph214678 |
650 | 0 | 7 | |a profesní kompetence |2 czenas |7 ph136580 |
650 | 0 | 7 | |a sebehodnocení |2 czenas |7 ph739854 |
650 | 0 | 7 | |a pedagogický výzkum |z Česko |y 2011-2020 |2 czenas |7 ph124017 |
655 | 7 | |a kolektivní monografie |2 czenas |7 fd501537 | |
700 | 1 | |a Vítečková, Miluše, |d 1975- |4 aut |7 xx0010719 | |
910 | |a VYG001 | ||
996 | |b 331100492872 |c N-373/SV |h N-373/SV |l 11A |s A |a 24 |w 0237573_0001 |t VYG001.331100492872 |