Osobnost předškolního pedagoga : sebereflexe, sociální kompetence a jejich rozvíjení

To chci

Kniha se zaměřuje na nejdůležitější pracovní nástroj pedagogů, kteří pracují v mateřské škole, na jejich osobnost.Otevírá řadu důležitých a aktuálních témat, jako jsou například inkluze, komunikace s rodiči, pedagogická diagnostika nebo týmová spolupráce, a prostřednictvím příkladů z praxe, výstupů z vlastních nebo převzatých celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Eva Svobodová, 1952-
Další autoři
Miluše Vítečková, 1975-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
199 stran ; 23 cm
Vydáno
Praha : Portál, 2017
Vydání
Vydání první
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografie a rejstřík
ISBN
978-80-262-1243-0

:


MARC

LEADER 00000nam a2200000 i 4500
001 0237573
003 CZ-VyKKD
005 20240622073758.3
007 ta
008 170801s2017----xr-----e------001-0-cze--
015 |a cnb002919802 
020 |a 978-80-262-1243-0  |q (brožováno)  |c Kč 339.00 
040 |a ABA001  |b cze  |d BOA001  |d VYG001  |e rda 
041 0 |a cze  |b cze  |b eng 
072 7 |a 373.2/.3  |x Předškolní a primární výchova a vzdělávání  |9 22  |2 Konspekt  |7 sk136614 
080 |a 373.2.011.3-051  |2 MRF 
080 |a 331.546  |2 MRF 
080 |a 159.923.2  |2 MRF 
080 |a 37.012  |2 MRF 
080 |a (437.3)  |2 MRF 
080 |a (048.8:082)  |2 MRF 
100 1 |a Svobodová, Eva,  |d 1952-  |4 aut  |7 xx0038542 
245 1 0 |a Osobnost předškolního pedagoga :  |b sebereflexe, sociální kompetence a jejich rozvíjení /  |c Eva Svobodová, Miluše Vítečková a kol. 
250 |a Vydání první 
264 1 |a Praha :  |b Portál,  |c 2017 
300 |a 199 stran ;  |c 23 cm 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
504 |a Obsahuje bibliografie a rejstřík 
520 3 |a Kniha se zaměřuje na nejdůležitější pracovní nástroj pedagogů, kteří pracují v mateřské škole, na jejich osobnost.Otevírá řadu důležitých a aktuálních témat, jako jsou například inkluze, komunikace s rodiči, pedagogická diagnostika nebo týmová spolupráce, a prostřednictvím příkladů z praxe, výstupů z vlastních nebo převzatých výzkumů a otázek k sebereflexi vede pedagogy k tomu, aby zrekapitulovali svůj způsob práce, zamysleli se nad tím, co jsou jejich silné a slabé stránky, a pokusili se sami najít oblasti, ve kterých mohou provést dílčí změny. Kniha je určena především předškolním pedagogům, učitelkám a učitelům mateřských škol, jako nástroj podporující kvalitní sebereflexi a profesní růst, dále ředitelkám a ředitelům mateřských škol jako soubor kritérií, ze kterých mohou vycházet při hodnocení svých zaměstnanců.   |c okcz  |u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788026212430  |2 Městská knihovna v Praze 
546 |a České a anglické resumé 
650 0 7 |a učitelé mateřských škol  |2 czenas  |7 ph214678 
650 0 7 |a profesní kompetence  |2 czenas  |7 ph136580 
650 0 7 |a sebehodnocení  |2 czenas  |7 ph739854 
650 0 7 |a pedagogický výzkum  |z Česko  |y 2011-2020  |2 czenas  |7 ph124017 
655 7 |a kolektivní monografie  |2 czenas  |7 fd501537 
700 1 |a Vítečková, Miluše,  |d 1975-  |4 aut  |7 xx0010719 
910 |a VYG001 
996 |b 331100492872  |c N-373/SV  |h N-373/SV  |l 11A  |s A  |a 24  |w 0237573_0001  |t VYG001.331100492872