Marketing v pohybu : nový přístup k zisku, růstu a obnově

To chci

Kniha nejvýznamnějšího světového marketingového poradce a jeho spolupracovníků vychází z faktu, že v dnešním světě se trhy mění rychleji než marketing. Aby se firmy s touto skutečností vyrovnaly, musí změnit svou marketingovou strategii a přizpůsobit ji novým globalizačním a hyperkonkurenčním trendům. Kniha ukazuje, jak takovou celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Philip Kotler, 1931-
Další autoři
Dipak C. Jain, 1957-
Suvit Maesincee, 1961-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
171 s. ; 25 cm
Vydáno
Praha : Management Press, 2007
Vydání
Vyd. 1.
Edice
Knihovna světového managementu
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografické odkazy a rejstřík
ISBN
978-80-7261-161-4

:


Cíl Přístupnost Odkaz Zdroj odkazu
Digitální knihovna Autorsky chráněné Digitalizovaný dokument Národní digitální knihovna
Digitální knihovna Autorsky chráněné Digitalizovaný dokument Moravská zemská knihovna v Brně - Kramerius