Interakce učitele a žáků : dotazník pro žáky
Návod k používání dotazníku, který zjišťuje vzájemné působení učitele a žáka.
Saved in:
Bibliographic Details
- Main Author
- Other Authors
- Document Type
- Books
- Physical Description
- 22 s. : il. ; 30 cm
- Published
-
Praha :
Národní ústav odborného vzdělávání,
2011
- Series
- Evaluační nástroje
- Subjects
- Bibliography
- Obsahuje bibliografii
- ISBN
- 978-80-87063-41-5 (brož.)
Select institution:
MARC
| LEADER | 00000nam-a22000007a-4500 | ||
|---|---|---|---|
| 001 | 018890000882807 | ||
| 003 | CZ-PaKK | ||
| 005 | 20251019171023.3 | ||
| 007 | ta | ||
| 008 | 111209s2011----xr-a---e------000-0-cze-- | ||
| 015 | |a cnb002257308 | ||
| 020 | |a 978-80-87063-41-5 (brož.) | ||
| 040 | |a ABA001 |b cze | ||
| 072 | 7 | |a 37 |x Výchova a vzdělávání |2 Konspekt | |
| 080 | |a 37.011/.012 |2 MRF | ||
| 080 | |a 37.064.2 |2 MRF | ||
| 080 | |a 303.622 |2 MRF | ||
| 080 | |a (072) |2 MRF | ||
| 100 | 1 | |a Gillernová, Ilona, |d 1955- |7 jn20001005451 |4 aut | |
| 245 | 1 | 0 | |a Interakce učitele a žáků : |b dotazník pro žáky / |c Ilona Gillernová, Lenka Krejčová |
| 260 | |a Praha : |b Národní ústav odborného vzdělávání, |c 2011 | ||
| 300 | |a 22 s. : |b il. ; |c 30 cm | ||
| 490 | 1 | |a Evaluační nástroje ; |v 18 | |
| 504 | |a Obsahuje bibliografii | ||
| 650 | 0 | 7 | |a pedagogická evaluace |7 ph115701 |2 czenas |
| 650 | 0 | 7 | |a učitel a žák |7 ph126980 |2 czenas |
| 650 | 0 | 7 | |a dotazníky |7 ph255085 |2 czenas |
| 653 | 0 | |a školy |a školství |a učitelé a žáci |a evaluace |a dotazníky |a metodické příručky | |
| 655 | 7 | |a metodické příručky |7 fd132826 |2 czenas | |
| 700 | 1 | |a Krejčová, Lenka, |d 1977- |7 ola2007404845 |4 aut | |
| 830 | 0 | |a Evaluační nástroje |0 s | |
| 910 | |a PAG001 |b 239.684 | ||
| 996 | |b 231050509056 |c 37/D |e PAG001 |h 239.684 |l Informační oddělení |s A |a 0 |t PAG001.231050509056 | ||
| 996 | |b 231050525274 |c 37 |e PAG001 |h 239.684a |l Dospělí-naučná lit. |s A |a 0 |t PAG001.231050525274 | ||
| 997 | |t KN | ||