Pedagogicko-didaktické a psychosociální aspekty pubescentního čtenářství

Get it

Tato publikace si klade za cíl představit možný přístup ke čtenářství jako k pedagogické a osobnostní kategorii. Teoretické pozice doplňuje výzkumnými závěry a aktualizuje tak popis systému základních charakteristik pubescentního čtenářství.

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author
Kateřina Homolová
Other Authors
Ostravská univerzita. Katedra českého jazyka a literatury s didaktikou
Document Type
Books
Physical Description
126 s. : il. ; 24 cm
Published
Ostrava : Pedagogická fakulta Ostravské univerzity v Ostravě, 2008
Edition
Vyd. 1.
Subjects
Item Description
Na rubu tit. s.: Pedagogická fakulta Ostravské univerzity v Ostravě, katedra českého jazyka a literatury s didaktikou
200 výt.
Bibliography
Obsahuje bibliografii
ISBN
978-80-7368-641-3 (brož.)

Select institution:

Holdings

Help
You have to be logged in for creating requests.
Availability Status Department Collection Location Description Note Call #
Outside loan
Loading…
Dospělí-naučná lit.
245.167