Direct marketing

Get it

Kniha představuje direkt marketing jako součást marketingové komunikace. Objasňuje důležitost správné segmentace zákazníků, kreativního zpracování direkt marketingových kampaní a nutnost systematické komunikace se zákazníky

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author
Edward L. Nash
Other Authors
Vilém Jungmann
Document Type
Books
Physical Description
xx, 604 s. : il.
Published
Praha : CZ Books, 2003
Edition
Vyd. 1.
Series
Praxe manažera
Ekonomie
Subjects
ISBN
80-7226-838-4

Select institution:

MARC

LEADER 00000nam-a2200000-a-4500
001 kpm01106726
005 20240926124454.2
007 ta
008 060711s2003 xr ||||||||||u0|0|||cze||
020 |a 80-7226-838-4 
040 |b cze  |a MBG001 
041 0 |a cze 
044 |a xr 
080 |a 658.8 
100 1 |a Nash, Edward L.  |7 xx0007432 
245 1 0 |a Direct marketing /  |c Edward Nash ; [z originálního anglického vydání ... přeložil Vilém Jungmann] 
250 |a Vyd. 1. 
260 |a Praha :  |b CZ Books,  |c 2003 
300 |a xx, 604 s. :  |b il. 
440 0 |a Praxe manažera 
440 0 |a Ekonomie 
520 2 |a Kniha představuje direkt marketing jako součást marketingové komunikace. Objasňuje důležitost správné segmentace zákazníků, kreativního zpracování direkt marketingových kampaní a nutnost systematické komunikace se zákazníky 
653 |a přímý marketing 
700 1 |a Jungmann, Vilém  |7 xx0031139 
910 |a MBG001 
980 |c 322698  |d 11.7.2006  |f 559.00  |t N  |k 1  |n K  |w 2006 692  |l Dospělí depozitář  |1 231100287870 
996 |b 199336  |l Hlavní budova  |r Dospělí depozitář  |s A  |a 0  |e MBG001  |t MBG001.199336