Oborové didaktiky: vývoj - stav - perspektivy

Get it

Oborové didaktiky jsou vědními disciplínami zaměřenými na oborově specifickou dimenzi vyučování a učení ve škole i mimo ni. Jejich agenda sahá od vymezování a zdůvodňování cílů oborového vyučování a učení přes výběr, legitimizaci a didaktickou transformaci obsahů až k metodické strukturaci učebních procesů. Problémem českého full description

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author
Iva Stuchlíková, 1962-
Other Authors
Tomáš Janík, 1977- , Zdeněk Beneš, 1952- , Martin Bílek, 1964- , Karla Brücknerová, 1980- , Miroslava Černochová, 1958- , Věra Čížková, 1950- , Hana Čtrnáctová, 1952- , Leoš Dvořák , Kateřina Dytrtová, 1964- , Blažena Gracová, 1950- , Ondřej Hník, 1977- , Martina Kekule , Klára Uličná, 1978- , Milan Kubiatko, 1981- , Michal Nedělka, 1964- , Jarmila Novotná, 1946- , Miroslav Papáček, 1953-2019 , Jan Petr, 1964- , Michaela Píšová, 1952- , Dana Řezníčková, 1960- , Jan Slavík, 1953- , Antonín Staněk, 1966- , Martina Šmejkalová, 1970- , Marie Tichá , Josef Valenta, 1954- , Jiří Vaníček, 1962- , Naďa Vondrová, 1968- , Radka Závodská , Vojtěch Žák, 1979-
Document Type
Books
Physical Description
465 stran : ilustrace, tabulky, barevné grafy.
Published
Brno : Masarykova univerzita, 2015.
Edition
1. vydání
Series
Syntézy výzkumu vzdělávání ; Svazek 2
Subjects
Bibliography
Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
ISBN
978-80-210-7769-0

:


Holdings

Help
You have to be logged in for creating requests.
Availability Status Department Collection Location Description Note Call #
Outside loan
Loading…
Knihovna AV ČR - Národní
Depozitář / do 30 minut
D 40116