Zákaznická věrnost : jak zvýšit počet zákazníků a udržet si je : [jak dovést zákaznický servis k dokonalosti]

To chci

Autor představuje všem personalistům a manažerům názor, že opravdu kvalitní vztah se zákazníkem mohou firmy vybudovat pouze, pokud vytvářejí a prohlubují dobré vztahy se svými zaměstnanci. Autor zdůrazňuje, že je třeba, aby každý zaměstnanec měl ve firmě důležité místo a byl zplnomocněn činit rozhodnutí na své úrovni. Důstojné celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Edward Horrell
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
iii, 152 s. ; 23 cm
Vydáno
Brno : Computer Press, 2007
Vydání
Vyd. 1.
Edice
Praxe manažera (Computer Press)
Témata
Popis jednotky
Přeloženo z angličtiny
Bibliografie
Obsahuje rejstřík
ISBN
978-80-251-1905-1 (brož.)

:


MARC

LEADER 00000nam a2200000-a 4500
001 001580000084875
005 20180912124940.2
008 080326s2007----xr-||||e|f||||001|0|cze-d
015 |a cnb001792764 
020 |a 978-80-251-1905-1 (brož.) :  |c 269.00 Kč 
035 |a (OCoLC)228781078 
040 |b cze 
041 1 |a cze  |h eng 
072 7 |a 005  |x Management. Řízení  |2 Konspekt 
080 |a 005.346  |2 MRF 
080 |a 005.73  |2 MRF 
100 1 |a Horrell, Edward  |7 mzk2008442694  |4 aut 
245 1 0 |a Zákaznická věrnost :  |b jak zvýšit počet zákazníků a udržet si je : [jak dovést zákaznický servis k dokonalosti] /  |c Ed Horrel [sic ; překlad Jana Kalová] 
250 |a Vyd. 1. 
260 |a Brno :  |b Computer Press,  |c 2007 
300 |a iii, 152 s. ;  |c 23 cm 
490 1 |a Praxe manažera 
500 |a Přeloženo z angličtiny 
504 |a Obsahuje rejstřík 
520 2 |a Autor představuje všem personalistům a manažerům názor, že opravdu kvalitní vztah se zákazníkem mohou firmy vybudovat pouze, pokud vytvářejí a prohlubují dobré vztahy se svými zaměstnanci. Autor zdůrazňuje, že je třeba, aby každý zaměstnanec měl ve firmě důležité místo a byl zplnomocněn činit rozhodnutí na své úrovni. Důstojné chování, úcta, zdvořilost a laskavost zaměstnanců firmy přitahují a udržují nejlepší zákazníky 
650 0 7 |a řízení vztahů se zákazníky  |2 czenas 
650 0 7 |a kultura organizace  |2 czenas 
655 7 |a příručky  |7 fd133209 
765 0 |t Kindness revolution 
830 0 |a Praxe manažera (Computer Press) 
856 4 1 |y Obsah  |u http://toc.nkp.cz/NKC/200803/contents/nkc20081792764_1.pdf 
910 |a KMG001 
996 |b 311800381596  |e KMG001  |h 005  |l Dospělé oddělení  |s A  |a 0  |t KMG001.311800381596 
997 |t KN