Brand management budování značky od vize k cíli

Get it

Kniha přináší shrnutí toho, na co je potřeba se soustředit a čemu se vyhnout při tvorbě a řízení obchodních značek.

Saved in:

Bibliographic Details

Other Authors
David Taylor, 1964-
Document Type
Books
Physical Description
xiii, 226 s. : il. ; 24 cm
Published
Brno Computer Press 2007
Edition
Vyd. 1.
Series
Business books (Computer Press)
Praxe manažera (Computer Press)
Subjects
Item Description
Přeloženo z angličtiny
Obálkový podnázev: řízení značky
Obsahuje rejstřík
Converted from MODS 3.6 to MARCXML using MODS3-6_MARC21slim_XSLT1-0.xsl (Revision 3.03 20200416)
ISBN
978-80-251-1818-4

Select institution:

Destination Accessibility Link Link source
Digital library Copyrighted Digitalizovaný dokument Moravian Library in Brno - Kramerius
Digital library Available in the NL CR premises Digitalizovaný dokument National Digital Library