Brand management budování značky od vize k cíli

To chci

Kniha přináší shrnutí toho, na co je potřeba se soustředit a čemu se vyhnout při tvorbě a řízení obchodních značek.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Další autoři
David Taylor, 1964-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
xiii, 226 s. : il. ; 24 cm
Vydáno
Brno Computer Press 2007
Vydání
Vyd. 1.
Edice
Business books (Computer Press)
Praxe manažera (Computer Press)
Témata
Popis jednotky
Přeloženo z angličtiny
Obálkový podnázev: řízení značky
Obsahuje rejstřík
Converted from MODS 3.6 to MARCXML using MODS3-6_MARC21slim_XSLT1-0.xsl (Revision 3.03 20200416)
ISBN
978-80-251-1818-4

Vybrat instituci:

Cíl Přístupnost Odkaz Zdroj odkazu
Digitální knihovna Autorsky chráněné Digitalizovaný dokument Moravská zemská knihovna v Brně - Kramerius
Digitální knihovna Dostupné v prostorách NK ČR Digitalizovaný dokument Národní digitální knihovna