Marketing

Get it

Tato kapesní příručka se zabývá základy marketingu, tedy základními pojmy, kterým musíte rozumět, chcete-li marketing proměnit v klíčovou složku úspěšné organizace. Přečtením této knihy se z vás nestanou marketingový odborníci, ale pochopíte základní pojmy a principy marketingu a získáte základy pro další studium. Pojmy vysvětlované full description

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author
Neil Russell-Jones
Other Authors
Phil Hailstone
Document Type
Books
Physical Description
128 s. : il. ; 11 x 15 cm
Published
Praha : Portál, 2005
Edition
Vyd. 1.
Series
Management do kapsy ; 1
Subjects
Item Description
Název originálu: The marketing pocketbook
Obálkový podnázev: rady, metody a nástroje pro všechny, kteří se zabývají marketingem - manažery, vývojáře, poradce a projektanty
ISBN
80-7367-008-9 (brož.)

:

Information about library

Holdings

Help
You have to be logged in for creating requests.
Availability Status Department Collection Location Description Note Call #
Outside loan
Loading…
KLINAU
A 177863/1
Outside loan
Loading…
KLINAU
A 177863/1 a