Marketing

To chci

Tato kapesní příručka se zabývá základy marketingu, tedy základními pojmy, kterým musíte rozumět, chcete-li marketing proměnit v klíčovou složku úspěšné organizace. Přečtením této knihy se z vás nestanou marketingový odborníci, ale pochopíte základní pojmy a principy marketingu a získáte základy pro další studium. Pojmy vysvětlované celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Neil Russell-Jones
Další autoři
Phil Hailstone
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
128 s. : il. ; 11 x 15 cm
Vydáno
Praha : Portál, 2005
Vydání
Vyd. 1.
Edice
Management do kapsy ; 1
Témata
Popis jednotky
Název originálu: The marketing pocketbook
Obálkový podnázev: rady, metody a nástroje pro všechny, kteří se zabývají marketingem - manažery, vývojáře, poradce a projektanty
ISBN
80-7367-008-9 (brož.)

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
KLINAU
A 177863/1
Absenčně
Načítá se…
KLINAU
A 177863/1 a