Marketing
Tato kapesní příručka se zabývá základy marketingu, tedy základními pojmy, kterým musíte rozumět, chcete-li marketing proměnit v klíčovou složku úspěšné organizace. Přečtením této knihy se z vás nestanou marketingový odborníci, ale pochopíte základní pojmy a principy marketingu a získáte základy pro další studium. Pojmy vysvětlované … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 128 s. : il. ; 11 x 15 cm
- Vydáno
-
Praha :
Portál,
2005
- Vydání
- Vyd. 1.
- Edice
- Management do kapsy ;
1
- Témata
- Popis jednotky
- Název originálu: The marketing pocketbook
Obálkový podnázev: rady, metody a nástroje pro všechny, kteří se zabývají marketingem - manažery, vývojáře, poradce a projektanty - ISBN
- 80-7367-008-9 (brož.)