V soukolí okřídleného šípu : zákulisí automobilky Škoda očima konstruktéra Favoritu Petra Hrdličky

To chci

Knihu si nenechá ujít žádný zájemce o historii i současnost motorizmu. Dramatické příběhy Ing. Karla Hrdličky a Ing. Petra Hrdličky, CSc., otce a syna, kteří svůj život spojili s mladoboleslavskou automobilkou. První se stal na sklonku 20. let jejím ředitelem (v roce 1941 takřka odveden gestapem, na hodinu propuštěn), druhý (jako dítě celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Jan Králík, 1954-
Další autoři
Petr Hrdlička, 1934-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
160 s. : il., portréty, faksim. ; 25 cm
Vydáno
Praha : Grada, 2008
Vydání
1. vyd.
Edice
Technická elita národa
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii a rejstřík
ISBN
978-80-247-2415-7 (váz.)

:


MARC

LEADER 00000cam a2200000 a 4500
001 0219038
003 CZ-LiKVK
005 20230322052125.2
007 ta
008 080527s2008----xr-ach-e------001-d-cze--
015 |a cnb001797181 
020 |a 978-80-247-2415-7 (váz.) 
035 |a (OCoLC)237069008 
040 |a ABA001  |b cze  |d OLA001  |d LIA001 
072 7 |a 629  |x Dopravní prostředky  |2 Konspekt  |9 19  |T .  |7 sk136398 
072 7 |a 929  |x Biografie  |2 Konspekt  |9 8  |T .  |7 sk136036 
080 |a 629.3  |2 MRF-sel 
080 |a 929  |2 MRF-sel 
080 |a 061.5  |2 MRF-sel 
080 |a 65.01  |2 MRF-sel 
080 |a 338.45  |2 MRF-sel 
080 |a 67/68  |2 MRF-sel 
100 1 |a Králík, Jan,  |d 1954-  |4 aut  |7 jn99240000549 
245 1 0 |a V soukolí okřídleného šípu :  |b zákulisí automobilky Škoda očima konstruktéra Favoritu Petra Hrdličky /  |c ptal se, naslouchal a zapsal Jan Králík ; životopisy osobností připravil Petr Hrdlička 
246 3 0 |a zákulisí automobilky Škoda očima konstruktéra Favoritu Petra Hrdličky / 
250 |a 1. vyd. 
260 |a Praha :  |b Grada,  |c 2008 
300 |a 160 s. :  |b il., portréty, faksim. ;  |c 25 cm 
490 1 |a TEN : technická elita národa 
504 |a Obsahuje bibliografii a rejstřík 
520 3 |a Knihu si nenechá ujít žádný zájemce o historii i současnost motorizmu. Dramatické příběhy Ing. Karla Hrdličky a Ing. Petra Hrdličky, CSc., otce a syna, kteří svůj život spojili s mladoboleslavskou automobilkou. První se stal na sklonku 20. let jejím ředitelem (v roce 1941 takřka odveden gestapem, na hodinu propuštěn), druhý (jako dítě představitele vysoké buržoazie) začal jako učedník a skončil jako ředitel výzkumně vývojového závodu AZNP Mladá Boleslav, odpovědný za vývoj vozu Škoda Favorit. Na  |c flexibooks 
600 1 7 |a Hrdlička, Petr,  |d 1934-  |2 czenas  |7 mzk2008448922 
610 2 7 |a Škoda Auto (firma)  |2 czenas  |7 kn20020409007 
648 7 |a 20.-21. století  |2 czenas  |7 ch462155 
650 0 7 |a automobiloví konstruktéři  |2 czenas  |z Česko  |y 20.-21. století  |7 ph319510 
650 0 7 |a čeští automobiloví konstruktéři  |2 LIA001 
650 0 7 |a automobilový průmysl  |2 czenas  |z Česko  |7 ph114107 
650 0 7 |a automobilové podniky  |2 czenas  |z Česko  |7 ph503932 
650 0 7 |a dějiny průmyslu  |2 czenas  |z Česko  |7 ph488969 
651 7 |a Mladá Boleslav (Česko)  |2 czenas  |7 ge130035 
655 7 |a autobiografické vzpomínky  |2 czenas  |7 fd131854 
700 1 |a Hrdlička, Petr,  |d 1934-  |4 aut  |7 mzk2008448922 
830 0 |a Technická elita národa 
910 |a LIA001 
996 |b 2510008292850  |c A 190074  |l KLINAU  |s A  |a 24  |w 0219038_0001  |t LIA001.2510008292850