Všechny kočky jsou šedé
Pohltila pop definitivně melancholie, úzkost a beznaděj? Proč zní dnešní populární hudba tak smutně, kde se v rocku vzalo téma depresí a dá se v současných hitech vůbec zaslechnout nějaká naděje? Bavíme se ještě? Hudební publicisté Karel Veselý a Miloš Hroch nabízejí paralelní dějiny populární hudby posledních čtyřiceti let, … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 307 stran ; 20 cm
- Vydáno
-
v Praze :
Paseka,
2020
- Vydání
- Vydání první
- Témata
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografii a rejstřík
- ISBN
- 978-80-7637-101-9
MARC
LEADER | 00000nam a2200000 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 016550000258372 | ||
005 | 20250124140512.6 | ||
007 | ta | ||
008 | 201208s2020----xr-----e-f----001-0-cze-- | ||
015 | |a cnb003259132 | ||
020 | |a 978-80-7637-101-9 |q (brožováno) : |c Kč 349,00 | ||
040 | |a ABA001 |b cze |e rda | ||
045 | |a x-y- | ||
072 | 7 | |a 78.011.26 |x Populární hudba. Populární písně. Populární taneční hudba |2 Konspekt | |
080 | |a 785.16 | ||
100 | 1 | |a Veselý, Karel, |d 1976- |7 xx0131819 |4 aut | |
245 | 1 | 0 | |a Všechny kočky jsou šedé / |c Karel Veselý, Miloš Hroch |
246 | 1 | |i Obálkový podnázev: |a Hudba úzkosti | |
250 | |a Vydání první | ||
264 | 1 | |a v Praze : |b Paseka, |c 2020 | |
300 | |a 307 stran ; |c 20 cm | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
504 | |a Obsahuje bibliografii a rejstřík | ||
520 | 2 | |a Pohltila pop definitivně melancholie, úzkost a beznaděj? Proč zní dnešní populární hudba tak smutně, kde se v rocku vzalo téma depresí a dá se v současných hitech vůbec zaslechnout nějaká naděje? Bavíme se ještě? Hudební publicisté Karel Veselý a Miloš Hroch nabízejí paralelní dějiny populární hudby posledních čtyřiceti let, v níž žánry ustoupily emocím. Jednotlivé kapitoly ukazují cestu, kterou populární hudba urazila od postpunkového pocitu u Joy Division a The Cure přes rezignaci Nirvany a Radiohead v devadesátých letech až k depresivní zpěvačce Billie Eilish, sebevražedným emorapperům a environmentálnímu žalu. | |
648 | 7 | |a 20.-21. století |7 ch462155 |2 czenas | |
650 | 0 | 7 | |a populární hudba |7 ph124352 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a emoce |7 ph114465 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a úzkost |7 ph128368 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a melancholie |7 ph117233 |2 czenas |
653 | |a dějiny hudby | ||
655 | 7 | |a populárně-naučné publikace |7 fd131864 |2 czenas | |
700 | 1 | |a Hroch, Miloš, |d 1989- |7 jo2017974644 |4 aut | |
910 | |a BNG001 | ||
996 | |b 315600238966 |e BNG001 |h 785.16 |l Strom dospělí |s A |a 0 |t BNG001.315600238966 | ||
997 | |t KN |