Bez loga

To chci

Rozsáhlá a exaktními statistickými údaji podpořená studie o podobách moderního marketingu. Kleinová ve čtyřech oddílech své práce (Bez prostoru, Bez volby, Bez práce, Bez loga) demaskuje praktiky soudobého reklamního průmyslu, ukazuje, jak ve dvacátém století rostl význam, který hrála v propagaci výrobku rádoby prestižní značka – celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Naomi Klein, 1970-
Další autoři
Pavel Kaas, 1969-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
510 s. : il. ; 24 cm
Vydáno
Praha : Argo : Dokořán, 2005
Vydání
1. vyd.
Témata
Popis jednotky
Název originálu: No logo
Bibliografie
Obsahuje bibliografii a rejstřík
ISBN
80-7203-671-8
80-7363-010-9

:


MARC

LEADER 00000nam a2200000-a 4500
001 016550000069516
005 20240806234407.6
008 050531s2005----xr-|||||||||||||||||cze-d
015 |a cnb001575873 
020 |a 80-7203-671-8 :  |q (Argo)  |c 548.00 Kč 
020 |a 80-7363-010-9  |q (Dokořán) 
040 |a BNG001  |b cze 
080 |a 659  |2 h 
100 1 |a Klein, Naomi,  |d 1970-  |7 xx0017542  |4 aut 
245 1 0 |a Bez loga /  |c Naomi Kleinová ; [z anglického originálu ... přeložil Pavel Kaas] 
250 |a 1. vyd. 
260 |a Praha :  |b Argo :  |b Dokořán,  |c 2005 
300 |a 510 s. : il. ;  |c 24 cm 
500 |a Název originálu: No logo 
504 |a Obsahuje bibliografii a rejstřík 
653 |a marketing  |a obchodní  |a značky  |a reklamy  |a propagace  |a reklamní  |a kampaně  |a strategie  |a studie 
700 1 |a Kaas, Pavel,  |d 1969-  |7 mzk2003187004  |4 trl 
910 |a BNG001 
996 |b 315600170606  |e BNG001  |h 659  |l Oddělení pro dospělé  |s A  |a 0  |t BNG001.315600170606 
997 |t KN