Svět hraček a her

To chci

Pohádky jsou napsány tak, aby je mohly číst děti, které se učí číst. Cvičí si čtení, naučily se písmena a chtějí číst jednoduché texty. Zároveň texty odpovídají požadavkům výuky tzv. genetické metody čtení. (Děti čtou a píšou pouze velká tiskací písmena, neslabikují, ale pouze hláskují.) Pohádky jsou proto psány velkými celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Eva Horáková
Další autoři
Michaela Bergmannová, 1972-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
70 stran : barevné ilustrace
Vydáno
Praha : Portál, 2012
Vydání
Vydání první
Edice
První čtení, to nic není
Témata
ISBN
9788026201700

:


MARC

LEADER 00000nam a2200000 i 4500
001
005 20240308102025.0
008 150320s2012 xr ||||||||||||||czecze d
020 |a 9788026201700 :  |c 215.00 Kč  |q (vázáno) 
040 |a BVG001  |b cze  |e rda 
041 0 |a cze  |h cze 
044 |a xr  |c CZ 
100 1 |a Horáková, Eva  |7 kv2010540416  |4 aut 
245 1 0 |a Svět hraček a her /  |c Eva Horáková ; ilustrace Michaela Bergmannová 
250 |a Vydání první 
264 1 |a Praha :  |b Portál,  |c 2012 
300 |a 70 stran :  |b barevné ilustrace 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
490 1 |a První čtení, to nic není 
520 2 |a Pohádky jsou napsány tak, aby je mohly číst děti, které se učí číst. Cvičí si čtení, naučily se písmena a chtějí číst jednoduché texty. Zároveň texty odpovídají požadavkům výuky tzv. genetické metody čtení. (Děti čtou a píšou pouze velká tiskací písmena, neslabikují, ale pouze hláskují.) Pohádky jsou proto psány velkými tiskacími písmeny a jsou řazeny od pohádek složených jen z jednoslabičných slov až po pohádky se čtyřslabičnými slovy. Pohádkové příběhy jsou přiměřeně krátké, a to proto, aby je děti stihly během vyučovací hodiny nebo za domácí úkol přečíst celé, případně aby délkou vyhovovaly i dětem předškolního věku. Jsou stylisticky jednoduché, aby děti pochopily pointu. Ve škole je možné pohádky také použít v rámci mezipředmětových vztahů, např. v kresbě při výtvarné výchově. V neposlední řadě mohou pohádky pomoci řešit emočně volní vlastnosti a vztahy i předkládat dětem vzory chování 
650 4 |a příběhy 
650 7 |a genetická metoda čtení  |7 ph1054740 
650 7 |a první čtení 
650 7 |a velká písmena 
655 7 |a české příběhy  |7 fd133973 
700 1 |a Bergmannová, Michaela,  |d 1972-  |7 jx20111201008  |4 ill 
830 0 |a První čtení, to nic není 
910 |a BVG001 
996 |b 316900661546  |h M  |l HLAVNI  |r DETSKE  |s A  |n 27  |a 0  |w 88787  |t BVG001.88787 
996 |b 316900670425  |h PM - modrý  |l HLAVNI  |r DOSPELE  |s A  |n 11  |a 0  |w 88788  |t BVG001.88788 
996 |b 316900682465  |h M  |l HLAVNI  |r DETSKE  |s A  |n 9  |a 0  |w 88789  |t BVG001.88789 
996 |b 316900707082  |h M  |l HLAVNI  |r DOSPELE  |s A  |n 1  |a 0  |w 175215  |t BVG001.175215 
996 |b 316900707081  |h M  |l HLAVNI  |r DOSPELE  |s A  |n 3  |a 0  |w 175216  |t BVG001.175216