Svět hraček a her
Pohádky jsou napsány tak, aby je mohly číst děti, které se učí číst. Cvičí si čtení, naučily se písmena a chtějí číst jednoduché texty. Zároveň texty odpovídají požadavkům výuky tzv. genetické metody čtení. (Děti čtou a píšou pouze velká tiskací písmena, neslabikují, ale pouze hláskují.) Pohádky jsou proto psány velkými … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 70 stran : barevné ilustrace
- Vydáno
-
Praha :
Portál,
2012
- Vydání
- Vydání první
- Edice
- První čtení, to nic není
- Témata
- ISBN
- 9788026201700
MARC
LEADER | 00000nam a2200000 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | |||
005 | 20240308102025.0 | ||
008 | 150320s2012 xr ||||||||||||||czecze d | ||
020 | |a 9788026201700 : |c 215.00 Kč |q (vázáno) | ||
040 | |a BVG001 |b cze |e rda | ||
041 | 0 | |a cze |h cze | |
044 | |a xr |c CZ | ||
100 | 1 | |a Horáková, Eva |7 kv2010540416 |4 aut | |
245 | 1 | 0 | |a Svět hraček a her / |c Eva Horáková ; ilustrace Michaela Bergmannová |
250 | |a Vydání první | ||
264 | 1 | |a Praha : |b Portál, |c 2012 | |
300 | |a 70 stran : |b barevné ilustrace | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
490 | 1 | |a První čtení, to nic není | |
520 | 2 | |a Pohádky jsou napsány tak, aby je mohly číst děti, které se učí číst. Cvičí si čtení, naučily se písmena a chtějí číst jednoduché texty. Zároveň texty odpovídají požadavkům výuky tzv. genetické metody čtení. (Děti čtou a píšou pouze velká tiskací písmena, neslabikují, ale pouze hláskují.) Pohádky jsou proto psány velkými tiskacími písmeny a jsou řazeny od pohádek složených jen z jednoslabičných slov až po pohádky se čtyřslabičnými slovy. Pohádkové příběhy jsou přiměřeně krátké, a to proto, aby je děti stihly během vyučovací hodiny nebo za domácí úkol přečíst celé, případně aby délkou vyhovovaly i dětem předškolního věku. Jsou stylisticky jednoduché, aby děti pochopily pointu. Ve škole je možné pohádky také použít v rámci mezipředmětových vztahů, např. v kresbě při výtvarné výchově. V neposlední řadě mohou pohádky pomoci řešit emočně volní vlastnosti a vztahy i předkládat dětem vzory chování | |
650 | 4 | |a příběhy | |
650 | 7 | |a genetická metoda čtení |7 ph1054740 | |
650 | 7 | |a první čtení | |
650 | 7 | |a velká písmena | |
655 | 7 | |a české příběhy |7 fd133973 | |
700 | 1 | |a Bergmannová, Michaela, |d 1972- |7 jx20111201008 |4 ill | |
830 | 0 | |a První čtení, to nic není | |
910 | |a BVG001 | ||
996 | |b 316900661546 |h M |l HLAVNI |r DETSKE |s A |n 27 |a 0 |w 88787 |t BVG001.88787 | ||
996 | |b 316900670425 |h PM - modrý |l HLAVNI |r DOSPELE |s A |n 11 |a 0 |w 88788 |t BVG001.88788 | ||
996 | |b 316900682465 |h M |l HLAVNI |r DETSKE |s A |n 9 |a 0 |w 88789 |t BVG001.88789 | ||
996 | |b 316900707082 |h M |l HLAVNI |r DOSPELE |s A |n 1 |a 0 |w 175215 |t BVG001.175215 | ||
996 | |b 316900707081 |h M |l HLAVNI |r DOSPELE |s A |n 3 |a 0 |w 175216 |t BVG001.175216 |