Inkluzivní vzdělávání : [teorie a praxe]
Monografie je věnována pedagogickému konceptu, podle nějž by všechny děti měly navštěvovat třídy hlavního vzdělávacího proudu, a to bez ohledu na stupeň svého postižení. V dnešní době již zcela přirozeně uznáváme právo všech lidí na vzdělávání, zásadní otázkou tedy není, ZDA může být dítě vzděláváno v běžné škole, … full description
Saved in:
Bibliographic Details
- Main Author
- Other Authors
- Document Type
- Books
- Physical Description
- 217 s. : il. ; 21 cm
- Published
-
Praha :
Grada,
2010
- Edition
- Vyd. 1.
- Subjects
- Item Description
- Terminologický slovník
- Bibliography
- Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstříky
- ISBN
- 978-80-247-3070-7 (brož.)
Holdings
Help
You have to be logged in for creating requests.
Availability | Status | Department | Collection | Location | Description | Note | Call # | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Outside loan
|
Loading…
|
V
|
N
|
P 4821 | ||||
Outside loan
|
Loading…
|
P
|
N
|
P 6854 | ||||
Outside loan
|
Loading…
|
Hlavní budova
|
Volný výběr
|
P 4821 | ||||
Outside loan
|
Loading…
|
Hlavní budova
|
Půjčovna-sklad
|
P 6854 |