Válka médií : mýtus informační společnosti

To chci

Denně jsme zaplavováni neuvěřitelným množstvím informací. Média nás zasypávají nejrůznějšími zprávami a fakty a vytvářejí tak naše mínění. Experti hovoří o takzvané "informační společnosti". Ale je tomu skutečně tak? Nikoli, neboť kvantita, jak známo, ještě neznamená kvalitu! Viktor Farkas odjakživa choval vůči oficiálním celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Viktor Farkas, 1945-2011
Další autoři
Vladimír Čadský
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
294 s ; 23 cm.
Vydáno
Praha : Euromedia Group - Knižní klub, 2012
Vydání
Vyd. 1.
Edice
Záhady?
Témata
Popis jednotky
Přeloženo z němčiny
Bibliografie
Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstříky
ISBN
978-80-242-3254-6

:


MARC

LEADER 00000nam a2200000-a 4500
001 001240000127513
005 20230327143348.7
008 130912s2012----xr-|||||||||||||||||cze-d
015 |a cnb002226239 
020 |a 978-80-242-3254-6  |q (váz.) :  |c 299.00 Kč 
040 |a SOG504  |b cze 
041 1 |a cze  |h ger 
080 |a 316  |2 h 
080 |a 001  |2 h 
100 1 |a Farkas, Viktor,  |d 1945-2011  |7 jn20010310350  |4 aut 
245 1 0 |a Válka médií :  |b mýtus informační společnosti /  |c Viktor Farkas ; překladatel Vladimír Čadský 
246 1 3 |a Mýtus informační společnosti 
250 |a Vyd. 1. 
260 |a Praha :  |b Euromedia Group - Knižní klub,  |c 2012 
300 |a 294 s ;  |c 23 cm. 
490 1 |a Záhady? 
500 |a Přeloženo z němčiny 
504 |a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstříky 
520 |a Denně jsme zaplavováni neuvěřitelným množstvím informací. Média nás zasypávají nejrůznějšími zprávami a fakty a vytvářejí tak naše mínění. Experti hovoří o takzvané "informační společnosti". Ale je tomu skutečně tak? Nikoli, neboť kvantita, jak známo, ještě neznamená kvalitu! Viktor Farkas odjakživa choval vůči oficiálním zprávám z médií zdravou nedůvěru. Už léta se zabývá tím, do jaké míry média zobrazují informace pravdivě a nakolik je zkreslují a překrucují, co všechno takříkajíc "zametají pod koberec". Ve své knize autor na základě mnoha příkladů z politiky, hospodářství a dalších oblastí života ukazuje, že "informační společnost" je pouhý mýtus. Značná část sdělení je zmanipulovaná a slouží zájmům těch, kdo obvykle zůstávají v pozadí. Bezvýznamné informace média často nafukují, aby odvedla pozornost od mnohem důležitějších skutečností, jež jsou často zmiňována pouze na okraj. Takzvané "objektivní zpravodajství" jsou většinou dezinformace, polopravdy, ne-li přímo bohapusté lži. Pravdu, která je pro pochopení dané reality důležitá, se tak uživatel klasických médií většinou vůbec nedozví 
653 0 |a média  |a globalizace  |a informační společnost  |a manipulace  |a dezinformace  |a manipulace 
700 1 |a Čadský, Vladimír  |7 jn20000810140  |4 trl 
765 0 |t Mythus Informationsgesellschaft 
830 0 |a Záhady? 
910 |a SOG504 
996 |b 421170116740  |e SOG504  |h 133/233  |l Dospělé oddělení  |s A  |a 0  |t SOG504.421170116740 
997 |t KN