Aby nám tu bylo hezky : tvoříme pravidla v MŠ
K čemu jsou nám pravidla? Aby nám tu bylo hezky. Kniha otvírá téma nastavování pravidel v mateřské škole. Existují dvě cesty, jak to udělat. Jedna je ta jednoduchá: sepíšeme pravidla a vy se jimi, děti, budete pěkně řídit. Obvykle takto stanovená pravidla nefungují. Ta druhá stojí více sil a práce, podílejí se na ní děti, ale můžeme … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 132 stran
- Vydáno
-
Praha :
Portál,
2022
- Vydání
- Vydání první
- Témata
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografii
- ISBN
- 978-80-262-1852-4
MARC
LEADER | 00000nam a2200000-i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 017840000361493 | ||
005 | 20220217091959.1 | ||
008 | ------s2022----xr------------------cze-- | ||
015 | |a cnb003377244 | ||
020 | |a 978-80-262-1852-4 : |q (brožováno) |c 249.00 Kč | ||
040 | |e rda | ||
041 | 0 | |a cze | |
080 | |a 37 | ||
100 | 1 | |a Svobodová, Eva, |d 1952- |7 xx0038542 |4 aut | |
245 | 1 | 0 | |a Aby nám tu bylo hezky : |b tvoříme pravidla v MŠ / |c Eva Svobodová |
246 | 1 | 3 | |a Tvoříme pravidla v MŠ |
250 | |a Vydání první | ||
264 | 1 | |a Praha : |b Portál, |c 2022 | |
300 | |a 132 stran | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
504 | |a Obsahuje bibliografii | ||
520 | 2 | |a K čemu jsou nám pravidla? Aby nám tu bylo hezky. Kniha otvírá téma nastavování pravidel v mateřské škole. Existují dvě cesty, jak to udělat. Jedna je ta jednoduchá: sepíšeme pravidla a vy se jimi, děti, budete pěkně řídit. Obvykle takto stanovená pravidla nefungují. Ta druhá stojí více sil a práce, podílejí se na ní děti, ale můžeme se radovat, že je děti dodržují, a dokonce si jejich dodržování vzájemně připomínají. Taková pravidla pak platí pro všechny, pro malé i velké. Abychom byli úspěšní, potřebujeme, aby pravidla byla smysluplná a také aby z nich bylo jasné, co kdo u nás ve třídě potřebuje a co kdo od ostatních očekává. I to, že nejsou pravidla jako pravidla. O tom, že se nepřechází na červenou, nikdo nepochybuje, ale jak to u nás bude třeba s uklízením hraček? Nepřijdou děti náhodou (a s naší pomocí) na to, jak to udělat, aby to ve třídě bylo všem příjemné a abychom se tam v nepořádku neztratili? Autorka přibližuje téma na četných příkladech z praxe mateřských škol. | |
650 | 0 | 4 | |a pedagogické dovednosti |7 ph157201 |
650 | 0 | 4 | |a předškolní výchova |7 ph124887 |
650 | 0 | 4 | |a psychologie dítěte |7 ph117256 |
653 | |a pravidla slušného chování | ||
655 | 4 | |a populárně-naučné publikace |7 fd131864 | |
910 | |a KOG001 | ||
996 | |b 231070309220 |c N 1176 |e KOG001 |h 37 |l Dospělé oddělení D |s A |a 0 |t KOG001.231070309220 | ||
997 | |t KN |