Aby nám tu bylo hezky : tvoříme pravidla v MŠ

To chci

K čemu jsou nám pravidla? Aby nám tu bylo hezky. Kniha otvírá téma nastavování pravidel v mateřské škole. Existují dvě cesty, jak to udělat. Jedna je ta jednoduchá: sepíšeme pravidla a vy se jimi, děti, budete pěkně řídit. Obvykle takto stanovená pravidla nefungují. Ta druhá stojí více sil a práce, podílejí se na ní děti, ale můžeme celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Eva Svobodová, 1952-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
132 stran
Vydáno
Praha : Portál, 2022
Vydání
Vydání první
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii
ISBN
978-80-262-1852-4

:


MARC

LEADER 00000nam a2200000-i 4500
001 017840000361493
005 20220217091959.1
008 ------s2022----xr------------------cze--
015 |a cnb003377244 
020 |a 978-80-262-1852-4 :  |q (brožováno)  |c 249.00 Kč 
040 |e rda 
041 0 |a cze 
080 |a 37 
100 1 |a Svobodová, Eva,  |d 1952-  |7 xx0038542  |4 aut 
245 1 0 |a Aby nám tu bylo hezky :  |b tvoříme pravidla v MŠ /  |c Eva Svobodová 
246 1 3 |a Tvoříme pravidla v MŠ 
250 |a Vydání první 
264 1 |a Praha :  |b Portál,  |c 2022 
300 |a 132 stran 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
504 |a Obsahuje bibliografii 
520 2 |a K čemu jsou nám pravidla? Aby nám tu bylo hezky. Kniha otvírá téma nastavování pravidel v mateřské škole. Existují dvě cesty, jak to udělat. Jedna je ta jednoduchá: sepíšeme pravidla a vy se jimi, děti, budete pěkně řídit. Obvykle takto stanovená pravidla nefungují. Ta druhá stojí více sil a práce, podílejí se na ní děti, ale můžeme se radovat, že je děti dodržují, a dokonce si jejich dodržování vzájemně připomínají. Taková pravidla pak platí pro všechny, pro malé i velké. Abychom byli úspěšní, potřebujeme, aby pravidla byla smysluplná a také aby z nich bylo jasné, co kdo u nás ve třídě potřebuje a co kdo od ostatních očekává. I to, že nejsou pravidla jako pravidla. O tom, že se nepřechází na červenou, nikdo nepochybuje, ale jak to u nás bude třeba s uklízením hraček? Nepřijdou děti náhodou (a s naší pomocí) na to, jak to udělat, aby to ve třídě bylo všem příjemné a abychom se tam v nepořádku neztratili? Autorka přibližuje téma na četných příkladech z praxe mateřských škol. 
650 0 4 |a pedagogické dovednosti  |7 ph157201 
650 0 4 |a předškolní výchova  |7 ph124887 
650 0 4 |a psychologie dítěte  |7 ph117256 
653 |a pravidla slušného chování 
655 4 |a populárně-naučné publikace  |7 fd131864 
910 |a KOG001 
996 |b 231070309220  |c N 1176  |e KOG001  |h 37  |l Dospělé oddělení D  |s A  |a 0  |t KOG001.231070309220 
997 |t KN