Konec reklamy, jak jsme ji dosud znali

To chci

Kritická analýza příčin neúspěšnosti tradičního pojímání reklamy a samoúčelné činnosti reklamních agentur s radami, jak dělat reklamu účinnou. Cílem reklamy je prodávat mnohem častěji více zboží většímu počtu lidí za více peněz. Reklama nemá bavit televizní diváky, ale donutit je nakupovat. Toto jsou hlavní myšlenky knihy celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Sergio Zyman
Další autoři
Armin A. Brott
Irena Grusová
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
255 s. : tab., grafy, schémata ; 25 cm
Vydáno
Praha : Management Press, 2004
Vydání
Vyd. 1
Edice
Knihovna světového managementu
ISBN
80-7261-107-0

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Načítá se…
Dům čtení
G9f1 G 7156.1
Absenčně
Načítá se…
Vysočany
Naučná literatura
G9f1 G 7156.9