Konec reklamy, jak jsme ji dosud znali

Get it

Kritická analýza příčin neúspěšnosti tradičního pojímání reklamy a samoúčelné činnosti reklamních agentur s radami, jak dělat reklamu účinnou. Cílem reklamy je prodávat mnohem častěji více zboží většímu počtu lidí za více peněz. Reklama nemá bavit televizní diváky, ale donutit je nakupovat. Toto jsou hlavní myšlenky knihy full description

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author
Sergio Zyman
Other Authors
Armin A. Brott
Irena Grusová
Document Type
Books
Physical Description
255 s. : tab., grafy, schémata ; 25 cm
Published
Praha : Management Press, 2004
Edition
Vyd. 1
Series
Knihovna světového managementu
ISBN
80-7261-107-0

Select institution:

Holdings

Help
You have to be logged in for creating requests.
Availability Status Department Collection Location Description Note Call #
Loading…
Dům čtení
G9f1 G 7156.1
Outside loan
Loading…
Vysočany
Naučná literatura
G9f1 G 7156.9