Marketing v otázkách a odpovědích
Shrnutí nejnovějších poznatků o marketingu malých, středních i mezinárodních podniků včetně marketingu internetového a marketingu se sociální odpovědností. Kniha amerického profesora na Kellogg School of Management, Northwestern University seznamuje čtenáře formou otázek a odpovědí s hlavními marketingovými pojmy (segmentace, zacílení, … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 4, 130 s. ; 24 cm
- Vydáno
-
Brno :
CP Books,
2005
- Vydání
- Vyd. 1
- ISBN
- 80-251-0518-0
Cíl | Přístupnost | Odkaz | Zdroj odkazu |
---|---|---|---|
Digitální knihovna | Dostupné v prostorách NK ČR | Digitalizovaný dokument | Národní digitální knihovna |
Digitální knihovna | Autorsky chráněné | Digitalizovaný dokument | Moravská zemská knihovna v Brně - Kramerius |