Marketing v otázkách a odpovědích

To chci

Shrnutí nejnovějších poznatků o marketingu malých, středních i mezinárodních podniků včetně marketingu internetového a marketingu se sociální odpovědností. Kniha amerického profesora na Kellogg School of Management, Northwestern University seznamuje čtenáře formou otázek a odpovědí s hlavními marketingovými pojmy (segmentace, zacílení, celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Philip Kotler, 1931-
Další autoři
Jana Kalová
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
4, 130 s. ; 24 cm
Vydáno
Brno : CP Books, 2005
Vydání
Vyd. 1
ISBN
80-251-0518-0

:


Cíl Přístupnost Odkaz Zdroj odkazu
Digitální knihovna Dostupné v prostorách NK ČR Digitalizovaný dokument Národní digitální knihovna
Digitální knihovna Autorsky chráněné Digitalizovaný dokument Moravská zemská knihovna v Brně - Kramerius