Inkluzivní vzdělávání : [teorie a praxe]
Teoretická východiska pedagogického konceptu, podle něhož všechny děti bez ohledu na stupeň případného postižení navštěvují třídy hlavního vzdělávacího proudu. Studie. Inkluzivní pedagogika umožňuje rozvoj vlastního potenciálu všem jedincům, i těm, kterým brání v přístupu k informacím překážky fyzické, psychické či sociální. … full description
Saved in:
Bibliographic Details
- Main Author
- Other Authors
- Document Type
- Books
- Physical Description
- 217 s. : 7 obr., 24 tab., 6 schémat, 1 graf, fot. ; 21 cm
- Published
-
Praha :
Grada Publishing,
2010
- Edition
- Vyd. 1
- Series
- Pedagogika
- Subjects
- ISBN
- 978-80-247-3070-7
Institutions
- Chomutov Library
- Comenius Library of Education
- František Bartoš Regional Library in Zlín
- Huss' Library Říčany
- Jan Drda's Library Příbram
- Jihlava Town Library
- K3 Bohumín - LIBRARY
- Kroměříž Public Library
- Library of Bedřich Beneš Buchlovan Uherské Hradiště
- Moravian Library in Brno
- Moravian-Silesian Research Library in Ostrava
- Municipal Library Benešov
- Municipal Library Česká Třebová
- Municipal Library in Český Krumlov
- Municipal Library in Cheb
- Municipal Library in Havířov
- Municipal Library in Hodonín
- Municipal Library in Most
- Municipal Library in Znojmo
- Municipal Library Kolín
- Municipal Library of Hradec Králové
- Municipal Library of Prague (current record)
- Municipal Library Písek
- Municipal Library Tábor
- National Library of Czech Republic
- Palacký University in Olomouc
- Pilsen City Library
- Portal CASLIN
- Prague University of Economics and Business
- Regional Library Karviná
- Regional Library of Karlovy Vary
- Regional Library of Pardubice
- Regional Library of Vysočina
- Research Library in Liberec
- Research Library in Olomouc
- The Central Bohemian Library in Kladno
- The Education and Research Library of the Pilsener Region
- The Research Library in Hradec Kralové
- The Research Library of South Bohemia in České Budějovice
- Ústí Regional Library