Inkluzivní vzdělávání : [teorie a praxe]

To chci

Teoretická východiska pedagogického konceptu, podle něhož všechny děti bez ohledu na stupeň případného postižení navštěvují třídy hlavního vzdělávacího proudu. Studie. Inkluzivní pedagogika umožňuje rozvoj vlastního potenciálu všem jedincům, i těm, kterým brání v přístupu k informacím překážky fyzické, psychické či sociální. celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Vanda Hájková, 1964-
Další autoři
Iva Strnadová, 1977-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
217 s. : 7 obr., 24 tab., 6 schémat, 1 graf, fot. ; 21 cm
Vydáno
Praha : Grada Publishing, 2010
Vydání
Vyd. 1
Edice
Pedagogika
ISBN
978-80-247-3070-7

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
Dědina
Literatura pro dospělé
N1b1 N 8342.3