Inkluzivní vzdělávání : [teorie a praxe]

Get it

Teoretická východiska pedagogického konceptu, podle něhož všechny děti bez ohledu na stupeň případného postižení navštěvují třídy hlavního vzdělávacího proudu. Studie. Inkluzivní pedagogika umožňuje rozvoj vlastního potenciálu všem jedincům, i těm, kterým brání v přístupu k informacím překážky fyzické, psychické či sociální. full description

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author
Vanda Hájková, 1964-
Other Authors
Iva Strnadová, 1977-
Document Type
Books
Physical Description
217 s. : 7 obr., 24 tab., 6 schémat, 1 graf, fot. ; 21 cm
Published
Praha : Grada Publishing, 2010
Edition
Vyd. 1
Series
Pedagogika
ISBN
978-80-247-3070-7

:


Please login to display connected libraries.

About Získej EDD

The Získej EDD service provides the delivery of electronic copies of parts of documents from library collections.
The service is operated by the National Technical Library in Prague.
It is a paid service.