Inkluzivní vzdělávání : [teorie a praxe]
Teoretická východiska pedagogického konceptu, podle něhož všechny děti bez ohledu na stupeň případného postižení navštěvují třídy hlavního vzdělávacího proudu. Studie. Inkluzivní pedagogika umožňuje rozvoj vlastního potenciálu všem jedincům, i těm, kterým brání v přístupu k informacím překážky fyzické, psychické či sociální. … full description
Saved in:
Bibliographic Details
- Main Author
- Other Authors
- Document Type
- Books
- Physical Description
- 217 s. : 7 obr., 24 tab., 6 schémat, 1 graf, fot. ; 21 cm
- Published
-
Praha :
Grada Publishing,
2010
- Edition
- Vyd. 1
- Series
- Pedagogika
- ISBN
- 978-80-247-3070-7
Please login to display connected libraries.
About Získej EDD
The Získej EDD service provides the delivery of electronic copies of parts of documents from library collections.
The service is operated by the National Technical Library in Prague.
It is a paid service.