Inkluzivní vzdělávání : [teorie a praxe]

Get it

Teoretická východiska pedagogického konceptu, podle něhož všechny děti bez ohledu na stupeň případného postižení navštěvují třídy hlavního vzdělávacího proudu. Studie. Inkluzivní pedagogika umožňuje rozvoj vlastního potenciálu všem jedincům, i těm, kterým brání v přístupu k informacím překážky fyzické, psychické či sociální. full description

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author
Vanda Hájková, 1964-
Other Authors
Iva Strnadová, 1977-
Document Type
Books
Physical Description
217 s. : 7 obr., 24 tab., 6 schémat, 1 graf, fot. ; 21 cm
Published
Praha : Grada Publishing, 2010
Edition
Vyd. 1
Series
Pedagogika
ISBN
978-80-247-3070-7

:


Holdings

Help
You have to be logged in for creating requests.
Availability Status Department Collection Location Description Note Call #
Outside loan
Loading…
Dědina
Literatura pro dospělé
N1b1 N 8342.3