Bez loga

To chci

Rozsáhlá a exaktními statistickými údaji podpořená studie o podobách moderního marketingu. Kleinová ve čtyřech oddílech své práce (Bez prostoru, Bez volby, Bez práce, Bez loga) demaskuje praktiky soudobého reklamního průmyslu, ukazuje, jak ve dvacátém století rostl význam, který hrála v propagaci výrobku rádoby prestižní značka – celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Naomi Klein, 1970 -
Další autoři
Pavel Kaas, 1969-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
xxiii, 510 s. : il.
Vydáno
Praha : Argo : Dokořán, 2005
Vydání
1. vyd.
Edice
Zip
Témata
Popis jednotky
Přeloženo z angličtiny
Bibliografie
Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
ISBN
80-7203-671-8
80-7363-010-9

:


MARC

LEADER 00000nam 2200000 a 4500
001 018170000825554
005 20230729105021.5
008 090625s2005----xr-|||||||||u|||||||cze-d
015 |a cnb001575873 
020 |a 80-7203-671-8  |q (Argo) 
020 |a 80-7363-010-9  |q (Dokořán) :  |c 548.00 Kč 
040 |a PIG001  |b cze 
041 1 |a cze  |h eng 
080 |a 339.7/.9  |2 h 
100 1 |a Klein, Naomi,  |d 1970 -  |4 aut 
245 1 0 |a Bez loga /  |c Naomi Kleinová ; [přeložil Pavel Kaas] 
250 |a 1. vyd. 
260 |a Praha :  |b Argo :  |b Dokořán,  |c 2005 
300 |a xxiii, 510 s. :  |b il. 
490 1 |a Zip ;  |v sv. 1 
500 |a Přeloženo z angličtiny 
504 |a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík 
653 |a marketing  |a obchodní značky  |a loga  |a propagace  |a reklamy  |a reklamní kampaně  |a reklamní strategie  |a nadnárodní společnosti  |a veřejné mínění  |a antiglobalizační hnutí 
700 1 |a Kaas, Pavel,  |d 1969-  |7 mzk2003187004  |4 trl 
765 0 |t No logo 
830 0 |a Zip 
910 |a PIG001 
996 |b 316000243333  |e PIG001  |h 339.7/.9  |l Naučná literatura  |s A  |a 0  |t PIG001.316000243333 
997 |t KN