Inkluzivní vzdělávání : [teorie a praxe]

Get it

Monografie je věnována pedagogickému konceptu, podle nějž by všechny děti měly navštěvovat třídy hlavního vzdělávacího proudu, a to bez ohledu na stupeň svého postižení. V dnešní době již zcela přirozeně uznáváme právo všech lidí na vzdělávání, zásadní otázkou tedy není, ZDA může být dítě vzděláváno v běžné škole, full description

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author
Vanda Hájková, 1964-
Other Authors
Iva Strnadová, 1977-
Document Type
Books
Physical Description
217 s. : il.
Published
Praha : Grada, 2010
Edition
Vyd. 1.
Series
Pedagogika
Subjects
Item Description
Anglické resumé
Bibliography
Obsahuje bibliografické odkazy, bibliografii a rejstříky
ISBN
978-80-247-3070-7

:


Holdings

Help
You have to be logged in for creating requests.
Availability Status Department Collection Location Description Note Call #
Outside loan
Loading…
Naučná literatura
37.043.2