Aby nám tu bylo hezky : tvoříme pravidla v MŠ
K čemu jsou nám pravidla? Aby nám tu bylo hezky. Kniha otvírá téma nastavování pravidel v mateřské škole. Existují dvě cesty, jak to udělat. Jedna je ta jednoduchá: sepíšeme pravidla a vy se jimi, děti, budete pěkně řídit. Obvykle takto stanovená pravidla nefungují. Ta druhá stojí více sil a práce, podílejí se na ní děti, ale můžeme … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 132 stran
- Vydáno
-
Praha :
Portál s.r.o.,
2022
- Vydání
- Vydání první
- Témata
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografii
- ISBN
- 978-80-262-1852-4
MARC
LEADER | 00000nam 2200000 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 018170000918416 | ||
005 | 20240416111239.8 | ||
008 | 220329s2022----xr-|||||||||||||||||cze-d | ||
015 | |a cnb003377244 | ||
020 | |a 978-80-262-1852-4 |q (brožováno) : |c Kč 249,00 | ||
040 | |a PIG001 |b cze |e rda | ||
072 | 7 | |a 373 |x Předškolní a primární výchova a vzdělávání |2 Konspekt | |
080 | |a 373 |2 h | ||
100 | 1 | |a Svobodová, Eva, |d 1952- |7 xx0038542 |4 aut | |
245 | 1 | 0 | |a Aby nám tu bylo hezky : |b tvoříme pravidla v MŠ / |c Eva Svobodová |
250 | |a Vydání první | ||
264 | 1 | |a Praha : |b Portál s.r.o., |c 2022 | |
300 | |a 132 stran | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
504 | |a Obsahuje bibliografii | ||
520 | 2 | |a K čemu jsou nám pravidla? Aby nám tu bylo hezky. Kniha otvírá téma nastavování pravidel v mateřské škole. Existují dvě cesty, jak to udělat. Jedna je ta jednoduchá: sepíšeme pravidla a vy se jimi, děti, budete pěkně řídit. Obvykle takto stanovená pravidla nefungují. Ta druhá stojí více sil a práce, podílejí se na ní děti, ale můžeme se radovat, že je děti dodržují, a dokonce si jejich dodržování vzájemně připomínají. Taková pravidla pak platí pro všechny, pro malé i velké. Abychom byli úspěšní, potřebujeme, aby pravidla byla smysluplná a také aby z nich bylo jasné, co kdo u nás ve třídě potřebuje a co kdo od ostatních očekává. I to, že nejsou pravidla jako pravidla. O tom, že se nepřechází na červenou, nikdo nepochybuje, ale jak to u nás bude třeba s uklízením hraček? Nepřijdou děti náhodou (a s naší pomocí) na to, jak to udělat, aby to ve třídě bylo všem příjemné a abychom se tam v nepořádku neztratili? Autorka přibližuje téma na četných příkladech z praxe mateřských škol. | |
653 | 7 | |a předškolní výchova |a pedagogické dovednosti |a psychologie dítěte |a třídní pravidla |a příručky | |
655 | 7 | |a populárně-naučné publikace |7 fd131864 |2 czenas | |
910 | |a PIG001 | ||
996 | |b 316000328399 |e PIG001 |h 373 |l Dětské oddělení |s A |a 0 |t PIG001.316000328399 | ||
997 | |t KN |