Programování pro děti : od úplných základů k programování jednoduchých her

To chci

Programování se stalo důležitou dovedností 21. století. Počet profesí vyžadujících znalost programování se zřejmě ještě zvýší. Nauč se tedy programovat a digitální svět bude patřit tobě! Je to navíc skvělá zábava, protože okamžitě vidíš výsledky - bez ohledu na to, kolik se toho ještě musíš naučit. Kniha představuje všechny celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Carol Vorderman, 1960-
Další autoři
Jan Andrš
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
224 stran : barevné ilustrace ;
Vydáno
Praha : Slovart, [2022]
Vydání
Vydání první
Témata
Popis jednotky
Terminologický slovník
Uživatelské určení
Pro čtenáře ve věku 8-16 let
Bibliografie
Obsahuje rejstřík
ISBN
978-80-276-0325-1

:


MARC

LEADER 00000nam 2200000 i 4500
001 018170000920687
005 20230729105021.5
008 221007q2022----xr-|||||||||||||||||cze-d
015 |a cnb003449196 
020 |a 978-80-276-0325-1  |q (brožováno) :  |c 499.00 Kč 
040 |a PIG001  |b cze  |e rda 
041 1 |a cze  |h eng 
080 |a 004  |2 h 
100 1 |a Vorderman, Carol,  |d 1960-  |7 osa2015885594  |4 aut 
240 1 0 |a Computer coding for kids.  |l Česky 
245 1 0 |a Programování pro děti :  |b od úplných základů k programování jednoduchých her /  |c Carol Vordermanová ; z anglického originálu Computer coding for kids ... přeložil Jan Andrš 
250 |a Vydání první 
264 1 |a Praha :  |b Slovart,  |c [2022] 
264 4 |c ©2022 
300 |a 224 stran :  |b barevné ilustrace ; 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
336 |a statický obraz  |b sti  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
500 |a Terminologický slovník 
504 |a Obsahuje rejstřík 
520 2 |a Programování se stalo důležitou dovedností 21. století. Počet profesí vyžadujících znalost programování se zřejmě ještě zvýší. Nauč se tedy programovat a digitální svět bude patřit tobě! Je to navíc skvělá zábava, protože okamžitě vidíš výsledky - bez ohledu na to, kolik se toho ještě musíš naučit. Kniha představuje všechny pojmy potřebné k pochopení základů programování. Najdeš v ní také zábavné projekty, které ukazují uplatnění programů v praxi. I naprostí začátečníci budou moci podle jednoduchých postupů a grafických návodů programovat a vytvářet zábavné projekty. První krůčky v programování uděláš v programovacím jazyku ScratchTM 3.0, který se používá i při výuce v základních školách. Pak přejdeš k jazyku PythonTM, v němž se dají vyvíjet také profesionální aplikace. Hned od prvních stránek knihy začneš vytvářet jednoduché počítačové hry a zábavné animace. Po jejím přečtení budeš moci začít učit programovat třeba i rodiče nebo prarodiče. 
521 8 |a Pro čtenáře ve věku 8-16 let 
653 |a počítače  |a programování  |a Scratch  |a Python  |a návody  |a příručky  |a publikace pro děti 
700 1 |a Andrš, Jan  |4 trl 
901 |b 9788027603251  |f 1. vydání  |o 20220926 
910 |a PIG001 
996 |b 316000331514  |e PIG001  |h 004  |l Dětské oddělení  |s A  |a 0  |t PIG001.316000331514 
997 |t KN