Marketing služeb : efektivně a moderně

To chci

V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně a efektivně poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice v této oblasti nemá na trhu konkurenci. Je určena zejména marketingovým manažerům a specialistům komerčních firem, neziskových organizací, celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Miroslava Vaštíková
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
268 s. : il. ; 24 cm
Vydáno
Praha : Grada, 2014
Vydání
2., aktualiz. a rozš. vyd.
Edice
Manažer (Grada)
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii
ISBN
978-80-247-5037-8 (brož.)

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
Ústřední knihovna pro dospělé
005
Absenčně
Načítá se…
ÚKDM - oddělení pro mládež
005
Absenčně
Načítá se…
Lochotín
005
Absenčně
Načítá se…
Doubravka
005
Absenčně
Načítá se…
Bory
005