Válka médií : mýtus informační společnosti

To chci

Denně jsme zaplavováni neuvěřitelným množstvím informací. Média nás zasypávají nejrůznějšími zprávami a fakty a vytvářejí tak naše mínění. Experti hovoří o takzvané „informační společnosti“. Ale je tomu skutečně tak? Nikoli, neboť kvantita, jak známo, ještě neznamená kvalitu! Viktor Farkas odjakživa choval vůči oficiálním celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Viktor Farkas, 1945-2011
Další autoři
Vladimír Čadský
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
294 s. ; 24 cm
Vydáno
Praha : Knižní klub, 2012
Vydání
Vyd. 1.
Edice
Záhady
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii a rejstřík
ISBN
978-80-242-3254-6

:


MARC

LEADER 00000nam a2200000-a 4500
001 016270001440629
005 20220414133131.6
008 120906s2012----xr-|||||||||||||||||cze-d
015 |a cnb002226239 
020 |a 978-80-242-3254-6 :  |c 299.00 Kč 
040 |a PRG001  |b cze 
041 1 |a cze  |h ger 
080 |a 316.774  |2 h 
100 1 |a Farkas, Viktor,  |d 1945-2011  |7 jn20010310350  |4 aut 
245 1 0 |a Válka médií :  |b mýtus informační společnosti /  |c Viktor Farkas ; [z německého originálu ... přeložil Vladimír Čadský] 
250 |a Vyd. 1. 
260 |a Praha :  |b Knižní klub,  |c 2012 
300 |a 294 s. ;  |c 24 cm 
490 1 |a Záhady 
504 |a Obsahuje bibliografii a rejstřík 
520 2 |a Denně jsme zaplavováni neuvěřitelným množstvím informací. Média nás zasypávají nejrůznějšími zprávami a fakty a vytvářejí tak naše mínění. Experti hovoří o takzvané „informační společnosti“. Ale je tomu skutečně tak? Nikoli, neboť kvantita, jak známo, ještě neznamená kvalitu! Viktor Farkas odjakživa choval vůči oficiálním zprávám z médií zdravou nedůvěru. Už léta se zabývá tím, do jaké míry média zobrazují informace pravdivě a nakolik je zkreslují a překrucují, co všechno takříkajíc „zametají pod koberec“. Ve své knize autor na základě mnoha příkladů z politiky, hospodářství a dalších oblastí života ukazuje, že „informační společnost“ je pouhý mýtus 
650 0 4 |a média  |7 ph115395 
650 0 4 |a masmédia  |7 ph115233 
650 0 4 |a mediální komunikace  |7 ph122737 
650 0 4 |a informační společnost  |7 ph114772 
650 0 4 |a objektivita  |7 ph123585 
650 0 4 |a manipulace (psychologie)  |7 ph122611 
650 0 4 |a globalizace  |7 ph120568 
655 0 4 |a eseje  |7 fd132213 
700 1 |a Čadský, Vladimír  |7 jn20000810140  |4 trl 
765 1 8 |t Mythos Informationsgesellschaft 
901 |b 9788024232546  |f 1. vyd.  |o 20120326 
910 |a PRG001 
996 |b 316800620557  |c 620557  |e PRG001  |h 316.774  |l Sklad Atrax  |s A  |a 0  |t PRG001.316800620557 
997 |t KN