Zakousněte se do knihy : pracovní listy k rozvoji čtenářství
Soubor pracovních listů je určený pro žáky 1. až 3. tříd. Jednotlivé úkoly směřují především k podpoře čtenářství a k rozvoji pozitivní vazby na knihy, ale i k podpoře čtení s porozuměním a rozvoji slovní zásoby a jsou různého typu (dokreslování, doplňování, spojování, dopisování atd.) Každý pracovní list doplňuje … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 62 stran : ilustrace ; 30 cm
- Vydáno
-
Praha :
Portál,
2017
- Vydání
- Vydání první
- Témata
- ISBN
- 978-80-262-1261-4
MARC
LEADER | 00000nam 2200000 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 016600000174016 | ||
005 | 20200626063112.4 | ||
008 | 190206s2017----xr-a|||b||||||000|0|cze-d | ||
015 | |a cnb002940254 | ||
020 | |a 978-80-262-1261-4 |q (brožováno) : |c 159.00 Kč | ||
035 | |a (OCoLC)1019666776 | ||
040 | |a ABG502 |b cze |e rda | ||
080 | |a 02 |2 h | ||
100 | 1 | |a Smolíková, Klára, |d 1974- |7 mzk2004221717 |4 aut | |
245 | 1 | 0 | |a Zakousněte se do knihy : |b pracovní listy k rozvoji čtenářství / |c Klára Smolíková & ilustrovala Bára Buchalová |
250 | |a Vydání první | ||
264 | 1 | |a Praha : |b Portál, |c 2017 | |
300 | |a 62 stran : |b ilustrace ; |c 30 cm | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
520 | 2 | |a Soubor pracovních listů je určený pro žáky 1. až 3. tříd. Jednotlivé úkoly směřují především k podpoře čtenářství a k rozvoji pozitivní vazby na knihy, ale i k podpoře čtení s porozuměním a rozvoji slovní zásoby a jsou různého typu (dokreslování, doplňování, spojování, dopisování atd.) Každý pracovní list doplňuje na druhé straně metodika, legenda a další náměty. Děti například zjišťují, jak se dá do knihy zakousnout a pochutnat si na ní, na čem si lze naopak při četbě vylámat zuby, vytvářejí ilustrace k příběhu, zamýšlejí se nad významem knižní obálky, ujasňují si, které typy příběhů mají rády a proč. Úkoly jsou řazeny se vzestupnou náročností, první třetina není příliš textová a postupně přibývá úkolů textových a ubývá výtvarných | |
653 | |a čtenářství |a knihy |a knihovny |a děti |a čtení |a výchova ke čtenářství |a pracovní listy | ||
700 | 1 | |a Buchalová, Bára, |d 1975- |7 xx0023985 |4 ill | |
910 | |a ABG502 | ||
996 | |b 318500211882 |e ABG502 |h M 02 |l Dětské oddělení |s A |a 0 |t ABG502.318500211882 | ||
997 | |t KN |